Το ποδόσφαιρο παίζει περίεργα παιχνίδια και πολλές φορές είναι σκληρό.
Ο Αγιούμπ Ελ Κααμπί αυτή την τριετία που βρίσκεται στον Ολυμπιακό έχει ζήσει τρομερές στιγμές με την ερυθρόλευκη φανέλα και έχει χαρίσει πολύ όμορφες στην ομάδα. Τώρα, όμως, έζησε και αυτός τη σκληρή πλευρά του αθλήματος.
Ο Μαροκινός στο ματς με τον ΠΑΟΚ έχασε ευκαιρίες που για τη δική του κλάση δεν χάνονται. Κι όμως αυτό συνέβη, επιβεβαιώνοντας γι’ ακόμα μία ότι δεν είναι σε καλή κατάσταση. Η εικόνα του Ολυμπιακού στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ ήταν πολύ καλή, ήταν και πάλι κυρίαρχος απέναντι στην ομάδα του Λουτσέσκου, αλλά ούτε χθες (10/5) δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη.
Το ότι σε πέντε ματς δεν κέρδισε τους Θεσσαλονικείς και ότι στα τρία από αυτά κατάφερε να προηγηθεί και τελικά δεν πήρε το «τρίποντο» προφανώς και κάτι σημαίνει. Προφανώς και υπάρχει πρόβλημα, όταν έχει απέναντι του τον «Δικέφαλο» του βορρά, διότι δεν μπορεί να είναι τυχαίο όλο αυτό που του συνέβη φέτος.
Στους «ερυθρόλευκους» φυσικά και δεν αρκεί να μένουν με τη γεύση της πολύ καλή εικόνας σε ακόμα ένα παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ.
Κάνοντας στο τέλος, όμως, το ταμείο του πρωταθλήματος η ομάδα του Μεντιλίμπαρ έχει μείνει με τη γεύση της προσπάθειας που έκανε κόντρα σε Παναθηναϊκό και ΠΑΟΚ, αλλά στη γενική της εικόνα δίκαια χάνει ένα πρωτάθλημα και μάλιστα με τα θέματα που είχε δεν μπόρεσε να το διεκδικήσει μέχρι το τέλος.
Από τον Ολυμπιακό έλειψαν πολλά για να φτάσει μέχρι το τέλος της διαδρομής, αλλά κόντρα στον ΠΑΟΚ του έλειψαν τα τελειώματα με παίκτες που έδειξαν να βγάζουν κόπωση και να μην έχουν καθαρό μυαλό για να τελειώσουν σωστά τις φάσεις.
Για την ομάδα του Πειραιά, ωστόσο δεν έχει τελειώσει τίποτα, αφού έχει μπροστά του δύο πολύ σημαντικά παιχνίδια τα οποία οφείλει να τα παίξει και να τα κερδίσει για να μπορέσει να πάρει τη δεύτερη θέση που είναι πολύ σημαντική.