STOIXIMAN SUPERLEAGUE

Ολυμπιακός: Όλοι μέσα για τη «μάχη» στη Ν. Φιλαδέλφεια

ΕΣΕ INTIME

Ο Ολυμπιακός ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την εκτός έδρας αναμέτρηση με την ΑΕΚ (17/5, 19:30) που θα είναι και η τελευταία για τα playoffs.

Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ πήρε στην αποστολή τους Έσε και Ποντένσε που τις τελευταίες μέρες ταλαιπωρήθηκαν από προβλήματα. Το μόνο που μένει να φανεί είναι αν θα είναι αμφότεροι σε θέση να αγωνιστούν.

Οι «ερυθρόλευκοι» θέλουν νίκη για να εξασφαλίσουν την 2η θέση και να μην εξαρτώνται από το αποτέλεσμα στην αναμέτρηση της Λεωφόρου ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και ΠΑΟΚ.

Αναλυτικά η αποστολή:

Πασχαλάκης, Κουράκλης, Τζολάκης, Ορτέγκα, Μπιανκόν, Πιρόλα, Καλογερόπουλος, Κοστίνια, Βέζο, Ροντινέι, Ρέτσος, Μπρούνο, Νασιμέντο, Ζέλσον, Γκαρθία, Σιπιόνι, Αντρέ Λουίζ, Τσικίνιο, Έσε, Λιατσικούρας, Μουζακίτης, Ελ Κααμπί, Κλέιτον, Ταρέμι.