STOIXIMAN SUPERLEAGUE

Ολυμπιακός: Προτεραιότητα ο στόπερ και ο σχεδιασμός που έχει ξεκινήσει

Intime

Review (Powered by AI)

• Ο Ολυμπιακός έχει ήδη ξεκινήσει τον σχεδιασμό για την επόμενη σεζόν, παρά το γεγονός ότι απομένουν τέσσερα παιχνίδια έως το τέλος του πρωταθλήματος.
• Έχουν γίνει συζητήσεις με τον Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ για σημαντικές αλλαγές στο ρόστερ, με έμφαση στην ενίσχυση της αμυντικής γραμμής.
• Οι κεντρικοί αμυντικοί Στέφαν Ντε Φράι και Ντιόγκο Λέιτε είναι δύο υποψήφιοι που εξετάζονται, καθώς μένουν ελεύθεροι το καλοκαίρι.
• Η τρέχουσα αμυντική γραμμή του Ολυμπιακού έχει δείξει αδυναμίες, με τον Μεντιλίμπαρ να μην εμπιστεύεται κάποιους παίκτες, καθιστώντας την ενίσχυση της άμυνας προτεραιότητα.

Θεωρητικά φαίνεται πως είναι νωρίς για να γίνεται μεταγραφική κουβέντα, αλλά στον Ολυμπιακό παρά το γεγονός ότι έχουν μπροστά τους τέσσερα παιχνίδια για το τέλος του πρωταθλήματος έχουν ξεκινήσει την υλοποίηση του σχεδιασμού τους.

Κάποιες βασικές προτεραιότητες που υπάρχουν κοιτάζουν να τις… τρέξουν και αν είναι δυνατόν να βρουν και παίκτες που είναι ευκαιρίες γι’ αυτή την εποχή. Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειώσουμε ότι στον Ολυμπιακό έχουν κάνει κουβέντα με τον Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ και για την επόμενη σεζόν. Με τον Βάσκο τα έχει πει ο Βαγγέλης Μαρινάκης και έχουν αποφασίσει από κοινού πως θα γίνουν σημαντικές αλλαγές στο ρόστερ.

Τα «θέλω» και τα «πρέπει» είναι γνωστά και στις δύο πλευρές και προς αυτή την κατεύθυνση κινούνται αυτή τη στιγμή οι «ερυθρόλευκοι». Ανεξάρτητα από το τι μπορεί να συμβεί μετά το τέλος της σεζόν το σίγουρο είναι ότι στον Ολυμπιακό κάποια πρέπει να γίνουν.

Το γεγονός ότι στην επικαιρότητα βγαίνουν ονόματα κεντρικών αμυντικών δεν είναι τυχαίο, αφού στον Ολυμπιακό ξέρουν ότι η συγκεκριμένη θέση είναι η πρώτη που χρειάζεται ενίσχυση και μάλιστα με παίκτη έμπειρο και ποιοτικό. Ο Στέφαν Ντε Φράι και ο Ντιόγκο Λέιτε που «παίζουν» τις τελευταίες ημέρες είναι δύο τέτοιες περιπτώσεις.

Επίσης πρόκειται για ποδοσφαιριστές που μένουν ελεύθεροι το καλοκαίρι και στον Ολυμπιακό αναζητούν και αυτές τις ευκαιρίες. Η πρόθεση των «ερυθρόλευκων», λοιπόν, να ξεκινήσουν το… χτίσιμο από το κέντρο της άμυνας ή τουλάχιστον αυτή τη στιγμή εκεί ρίχνουν το βάρος.

Ο Ρέτσος με τον Πιρόλα ήταν οι σταθερές του φετινού Ολυμπιακού, αλλά πίσω τους δεν υπήρχε και η μεγαλύτερη αξιοπιστία. Ο Μάνσα ήρθε και έφυγε δανεικός στη Ρίο Άβε, ενώ ο Μπανκόν έδωσε βοήθειες όποτε του ζητήθηκε, αλλά είναι γνωστό πως πρόκειται για αμυντικό που δεν είναι και ο πιο σταθερός. Τον Καλογερόπουλο έδειξε ο Μεντιλίμπαρ ότι δεν τον εμπιστεύεται και στον Πειραιά έχουν ως προτεραιότητα τους την ενίσχυση της άμυνας.