Review (Powered by AI)
• Ο Ντάνιελ Ποντένσε αναζητά μια ευκαιρία στα τελευταία ματς της σεζόν για να παραμείνει στον Ολυμπιακό.
• Παρά την φετινή του απόδοση, ο Ποντένσε έδειξε θετικά στοιχεία στο τελευταίο παιχνίδι και θέλει να ενεργοποιήσει την παραμονή του στην ομάδα.
• Η Αλ Σαμπάμπ, η ομάδα που τον έχει δώσει δανεικό, τον περιμένει πίσω με υψηλό συμβόλαιο, αλλά ο ίδιος δεν επιθυμεί να επιστρέψει στη Σαουδική Αραβία.
• Υπάρχουν «φωνές» στον Ολυμπιακό που πιστεύουν ότι με καλή προετοιμασία, ο Ποντένσε μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικός την επόμενη σεζόν.
Δεν χρειάζεται μεγάλη ανάλυση για το τι έχει κάνει και τι όχι ο Ντάνιελ Ποντένσε τη φετινή σεζόν με τη φανέλα του Ολυμπιακού.
Χωρίς καμία αμφισβήτηση ο Πορτογάλος δεν έχει προσφέρει στους Πειραιώτες τα αναμενόμενα. Σε μία εβδομάδα η σεζόν ολοκληρώνεται και το θέμα είναι τι θα γίνει με τον 30χρονο εξτρέμ, ο οποίος παίζει ως δανεικός στους Πειραιώτες.
Ο Ποντένσε το 20λεπτο που έπαιξε στην Τούμπα έδειξε πολύ ενεργός και δραστήριος. Έδωσε μία πνοή στον Ολυμπιακό όσο διάστημα αγωνίστηκε και έθεσε υποψηφιότητα για την αναμέτρηση της Κυριακής (10/5) και πάλι με τον «δικέφαλο» του Βορρά. Δεν προκύπτει ότι θα παίξει βασικός, κάτι που θα ξεκαθαρίσει οριστικά την τελευταία στιγμή.
Αυτό που κρατάμε είναι ότι ο Ποντένσε την ύστατη ώρα ψάχνει να βρει την ευκαιρία για να ενεργοποιήσει τον «ερυθρόλευκο» μηχανισμό να κινηθεί για να μείνει στην ομάδα και την επόμενη σεζόν. Ο ίδιος φυσικά και θέλει να παραμείνει στον Πειραιά, αλλά ξέρει ότι η εικόνα του τη φετινή σεζόν δεν ήταν πειστική.
Οι Άραβες, πάντως δεν τον ξεχνάνε, αφού η Αλ Σαμπάμπ έχει συμβόλαιο μαζί του και μάλιστα πολύ υψηλό. Ο «κοντός» έχει συμβόλαιο ύψους 6 εκατ. ευρώ το χρόνο. Τα δημοσιεύματα στην Αραβία αναφέρουν ότι η Αλ Σαμπάμπ τον περιμένει πίσω και μάλιστα λέγεται πως με την επιστροφή του θα χρειάζεται ακόμα έναν καλό επιθετικό για να λειτουργήσει καλύτερα μεσοεπιθετικά.
Δείχνουν μία διάθεση να κρατήσουν τον ποδοσφαιριστή, αλλά η πραγματικότητα είναι πως και οι ίδιοι ξέρουν ότι ο Ποντένσε δεν θέλει να γυρίσει στο πρωτάθλημα της Σαουδικής Αραβίας. Έχει καταλάβει και ο ίδιος ότι δεν ήταν και τόσο πετυχημένη η απόφαση του να αφήσει την Ευρώπη για τους Άραβες.
Το θέμα είναι ότι στον Ολυμπιακό δεν έχει αντιπάθειες και είναι πολλές φωνές που θεωρούν πως με μία καλή προετοιμασία θα είναι διαφορετικός τη νέα σεζόν. Αυτό που κρατάμε σε πρώτη φάση είναι ότι ο Πορτογάλος ψάχνει στα τρία ματς που απομένουν την ευκαιρία του για να παραμείνει στον Πειραιά.