Η Παναχαϊκή έχασε διπλά την Κυριακή (8/3) στο Αίγιο από τον εκεί Παναιγιάλειο.
Αφενός η ομάδα της Πάτρας αποκλείστηκε από τη συνέχεια του Κυπέλλου Ερασιτεχνών με την ήττα με 3-1 και αφετέρου έχασε τον προπονητή Σπύρο Αντωνόπουλο και το συνεργάτη του Φίλιππο Σχοινά που αποβλήθηκαν.
Οι δύο προπονητές της Παναχαϊκής είδαν την κόκκινη κάρτα από το διαιτητή Βαβαρούτα και θα απουσιάσουν από την πρεμιέρα των playouts όταν και όποτε γίνει αυτή. Αμφότεροι διαμαρτυρήθηκαν στο διαιτητή της συνάντησης για μία φάση στο φινάλε και πλέον η ομάδα θα στερηθεί των υπηρεσιών τους.
Σίγουρα είναι μία εξέλιξη που δεν βολεύει κανένα καθώς η ομάδα θα βιώσει κάτι που είχε συμβεί και στις αρχές του πρωταθλήματος όταν τότε ο Λεωνίδας Κυβελίδης ήταν τιμωρημένος για αρκετά ματς μέχρι που έφυγε από την Παναχαϊκή.
Ο τεχνικός της Παναχαϊκής Σπύρος Αντωνόπουλος στις δηλώσεις του μετά το ματς ανέφερε:
«Ανεξάρτητα από το αν θα είμαι εγώ στον πάγκο, η ομάδα έχει ήδη κάνει το μισό βήμα για την παραμονή. Απομένει το άλλο μισό. Ο στόχος μας παραμένει στο γήπεδο και ανεξάρτητα από το πότε θα ξεκινήσουν τα playout και ποιον αντίπαλο θα αντιμετωπίσουμε, το μέλημά μας είναι η νίκη στην πρεμιέρα. Αυτή θα μας απομακρύνει περισσότερο από τη Θύελλα και θα μας φέρει πιο κοντά στην εξασφάλιση της παραμονής».