Η Παναχαϊκή έσωσε την παρτίδα και παρέμεινε στη Γ’ Εθνική, καθώς ευνοήθηκε από την ένσταση που κέρδισε ο Πανγυθεατικός εναντίον του Λουτρακίου.
Η χρονιά για τους Αχαιούς δεν κύλησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ωστόσο έστω και δύσκολα απέφυγε το μοιραίο που ήταν και ο βασικός στόχος. Βέβαια η φετινή συγκομιδή των «κοκκινόμαυρων» θύμισε τη σεζόν 2006-2007 όταν είχαν τερματίσει στην 10η θέση της βαθμολογίας.
Τότε, ήταν η πρώτη χρονιά της Παναχαϊκής στην κατηγορία και ήταν εντελώς μεταβατική και αρκετά δύσκολη. Ωστόσο μάζεψε 48 βαθμούς, αρκετά περισσότερους απ’ ότι φέτος, ενώ οι αγώνες ήταν και περισσότεροι σε σχέση με φέτος.
Εκείνη τη χρονιά στο νότιο όμιλο της Γ’ Εθνικής συμμετείχαν 18 ομάδες και το πρωτάθλημα ήταν επαγγελματικό. Σαφώς πιο δύσκολο και πιο ανταγωνιστικό σε σχέση με τώρα. Εκείνη τη σεζόν, η Παναχαϊκή ξεκίνησε με τον Τότη Φυλακούρη στον πάγκο της, τον διαδέχτηκε ο Βέλικο Ντόβενταν και το πρωτάθλημα ολοκλήρωσε ο Νίκος Κουρμπανάς, σε μία από τις πολλές θητείες του.
Φτάσαμε στο 2026 και 19 χρόνια μετά, η Παναχαϊκή έγραψε τη χειρότερη πορεία της στην τρίτη κατηγορία. Θα τερματίσει στην καλύτερη περίπτωση με 37 βαθμούς και θα έχει σωθεί στο φινάλε των playouts.