Γ' Εθνική

Παναχαϊκή: Πιθανή τηλεδιάσκεψη με την τριάδα εξ’ Αμερικής – Ανοικτό και για συνάντηση τις επόμενες μέρες

Οι εξελίξεις στην Παναχαϊκή δεν σταματούν ούτε αργά το βράδυ. Η συγκεκριμένη ομάδα δεν έχει ώρα, μέρες, αργίες. Κάθε στιγμή είναι ικανή να ανατρέψει τα πάντα.

Παρότι όπως έχουμε αναδείξει, η πλευρά των Ελλήνων επιχειρηματιών βρίσκεται με το στύλο στο χέρι και από μέρα σε μέρα περιμένει να υπογράψει, το ξαφνικό «μπάσιμο» των Ελληνοαμερικανών από το Σικάγο δεν μοιάζει με πυροτέχνημα. Κάθε άλλο θα λέγαμε, καθώς οι τρεις που εκδήλωσαν επίσημα το ενδιαφέρον τους, περιμένουν μία καλύτερη επικοινωνία με την ερασιτεχνική.

Σύμφωνα με το τελευταίο ρεπορτάζ του monobala.gr, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ερασιτεχνικής, επικοινώνησε με έναν εκ των τριών του γκρουπ από το Σικάγο. Αυτό το οποίο ζητήθηκε σε πρώτη φάση, ήταν να σταλεί από την πλευρά των υποψήφιων επενδυτών ένα επίσημο email στην ερασιτεχνική, εκτός της επιστολής που στάλθηκε στα ΜΜΕ.

Μάλιστα, για την Παρασκευή (5/6) έχει προγραμματιστεί μία τηλεδιάσκεψη ανάμεσα στους τρεις από το Σικάγο και μέλη της ερασιτεχνικής προκειμένου να τεθούν αρκετά θέματα επί τάπητος. Αν υπάρξει πρόσφορο έδαφος, η πλευρά των Ελληνοαμερικανών εξέφρασε την επιθυμία της για συνάντηση από κοντά στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του monobala.gr, ένας από το γκρουπ θα έρθει στην Ελλάδα διατεθειμένος να μιλήσει μαζί με δικηγόρο και από κοντά να γίνει μία αναλυτική κουβέντα του πρότζεκτ.

Όλα αυτά, τη στιγμή που η άλλη πλευρά προχωρά με γοργούς ρυθμούς το σχεδιασμό και μάλιστα ακόμα και την Πέμπτη (4/6) είχε επαφές και ανταλλαγές εγγράφων με την ερασιτεχνική.

Η διοίκηση της Παναχαϊκής δεν έχει πάρει επισήμως καμία θέση, την ώρα που ο κόσμος «βράζει» με όσα διαβάζει και δεν ξέρει τι αληθεύει και τι όχι. Ο καθένας κάνει ότι υποθέσεις.

Πάντως τονίζουμε ξανά, ότι όσο δεν πέφτουν οι υπογραφές όλα μπορούν να συμβούν, παρότι ακόμα και τώρα το απόλυτο φαβορί είναι οι Έλληνες με έμμεση σχέση με μανατζερικό γραφείο της Ολλανδίας.