Ο Παναιγιάλειος έδωσε το παρών στην εκδήλωση του Δήμου Αιγιαλείας για τις ομάδες της περιοχής που διακρίθηκαν τη χρονιά που ολοκληρώθηκε.
Ο Αιγιώτες κατέκτησαν το Κύπελλο Ερασιτεχνών της ΕΠΣ Αχαΐας ενώ έφτασαν κοντά στα μπαράζ ανόδου στη Super League 2.
Η ανακοίνωση του συλλόγου: