Με επιστροφές συνεχίστηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για το ντέρμπι της Κυριακής με τον Ολυμπιακό.
Ο Ράφα Μπενίτεθ είδε τον Σωτήρη Κοντούρη να ξεπερνά πλήρως το πρόβλημα του και να μπαίνει σε φάουλ ρυθμούς προπόνησης, κάτι που σημαίνει ότι ο νεαρός τέθηκε στη διάθεση του Ισπανού για το παιχνίδι της Λεωφόρου.
Επίσης, επέστρεψε στο “Γ. Καλαφάτη” και συμμετείχε στο πρόγραμμα ο Αχμέντ Τούμπα, που έλειπε με προσωπική άδεια.
Οι Πράσινοι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo, ακολούθησε τακτική και το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με παιχνίδι στο μισό γήπεδο. Ειδικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Πάλμερ – Μπράουν, ατομικό ο Τζούριτσιτς, θεραπεία και ατομικό ο Κάτρης και θεραπεία οι Ντέσερς, Σισοκό.