Ο Ράφα Μπενίτεθ είχε δύο ευχάριστα νέα στην προπόνηση της ημέρας, με την οποία ξεκίνησε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για τη ρεβάνς με τον ΠΑΟΚ στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας.
Μετά το σπουδαίο «διπλό» επί του Ολυμπιακού στο «Γ. Καραϊσκάκης» (1-0) χάρη στο γκολ του Ταμπόρδα, οι «πράσινοι» επέστρεψαν στο Κορωπί και μπήκαν άμεσα σε ρυθμούς Κυπέλλου.
Στο κανονικό πρόγραμμα ενσωματώθηκαν οι Αχμέντ Τουμπά και Άνταμ Τσέριν, καθώς ο πρώτος ξεπέρασε την πνευμονία που τον κράτησε εκτός, ενώ ο δεύτερος άφησε πίσω του τις ενοχλήσεις που αντιμετώπιζε.Παράλληλα, ατομικό ακολούθησαν οι Τζούρισιτς και Πελίστρι, με τον πρώτο να κάνει βήμα επιστροφής, ενώ θεραπεία ακολούθησαν οι Ντέσερς, Τσιριβέγια και Σισοκό.
Το πρόγραμμα χωρίστηκε σε δύο γκρουπ: όσοι αγωνίστηκαν βασικοί στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι δούλεψαν με προθέρμανση, ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και παιχνίδι σε μικρό χώρο.