UEFA EUROPA LEAGUE

Παναθηναϊκός: Οι τρεις παίκτες που βρίσκονται σε… κίτρινο συναγερμό

EUROKINISSI

Ο Παναθηναϊκός έχει μπροστά του μια βραδιά υψηλών απαιτήσεων, διεκδικώντας την επιστροφή του σε προημιτελικά ευρωπαϊκής διοργάνωσης για πρώτη φορά μετά το 2003. Το «τριφύλλι» καλείται να διαχειριστεί το προβάδισμα του 1-0 από το πρώτο παιχνίδι και να ξεπεράσει το εμπόδιο της Ρεάλ Μπέτις, σε μια αναμέτρηση που συνδυάζει ένταση, πίεση και μεγάλο διακύβευμα.

Την ίδια στιγμή, ο Ράφα Μπενίτεθ γνωρίζει πως τρεις ποδοσφαιριστές του βρίσκονται σε «κίτρινο» συναγερμό ενόψει της κρίσιμης ρεβάνς στο «Λα Καρτούχα». Οι Σβέριρ Ίνγκασον και Νταβίντε Καλάμπρια έχουν συμπληρώσει από δύο κίτρινες κάρτες, ενώ ο Μανώλης Σιώπης μετρά ήδη τέσσερις.

Βάσει κανονισμών, τιμωρία μίας αγωνιστικής επιβάλλεται στη συμπλήρωση τριών καρτών, αλλά και στις πέντε ή επτά, γεγονός που κρατά τους τρεις παίκτες στο όριο.

Εφόσον οι «πράσινοι» σφραγίσουν την πρόκριση και κάποιος εκ των τριών δεχθεί ακόμη μία κάρτα, θα απουσιάσει από τον πρώτο προημιτελικό απέναντι στη Μπράγκα εκτός έδρας, έχοντας πάντως δικαίωμα συμμετοχής στη ρεβάνς.

Σε παιχνίδια τέτοιας έντασης, βέβαια, η σκέψη της κάρτας δύσκολα μπορεί να επηρεάσει τις αποφάσεις μέσα στο γήπεδο, όμως η διαχείριση του ρόστερ αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για τη συνέχεια της ευρωπαϊκής πορείας.

Αν όλα εξελιχθούν θετικά στη Σεβίλλη και ο Παναθηναϊκός βρεθεί στους «8», ο πρώτος αγώνας θα διεξαχθεί στην έδρα των Πορτογάλων τη Μεγάλη Πέμπτη 9 Απριλίου, ενώ η ρεβάνς θα πραγματοποιηθεί μία εβδομάδα αργότερα στην Αθήνα, είτε στο ΟΑΚΑ είτε στο Στάδιο Απόστολος Νικολαΐδης.