*Ο στόχος για τον Παναθηναϊκό επετεύχθη και μάλιστα με ωραίο τρόπο στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα. Δεύτερη νίκη και το απόλυτο μέσα στο 2026, νέα τριάρα, πρόκριση στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδας, με πρωταγωνιστή τον Τάσο Μπακασέτα, εξαιρετικούς τους Τεττέη, Παντελίδη και με ένα νέο σχέδιο από τον Ράφα Μπενίτεθ.
*Ο “Μπάκα” ήταν αυτός που έβαλε την υπογραφή του στο 3-0 επί του Άρη. Αγωνιζόμενος ως οκτάρι στο 4-4-1-1 του “τριφυλλιού”, πραγματοποίησε μια γεμάτη εμφάνιση και πέτυχε το πρώτο του χατ τρικ με την πράσινη φανέλα. Με ωραία εκτέλεση εκτός περιοχής για το 1-0 και με δυο πέναλτι (σωστές οι αποφάσεις Ευαγγέλου) για το τελικό αποτέλεσμα. Ο “αρχηγός” του “τριφυλλιού” οδήγησε την ομάδα σε μια υπεραπαραίτητη νίκη – πρόκριση.
*Η είσοδος των Τεττέη και Παντελίδη στο βασικό σχήμα της ομάδας και η ταυτόχρονη παρουσία των δυο έδωσε πολλά επιπλέον στοιχεία στην ομάδα. Το κυριότερο, έφερε φρεσκάδα και ταχύτητα. Οι δυο τους πραγματοποίησα εξαιρετική εμφάνιση. Ο πρώτος, στη δεύτερή του συμμετοχή με τον Παναθηναϊκό, “οργίασε” στο χορτάρι! Πήρε πολλές μονομαχίες, κέρδισε φάουλ έπειτα από εξαιρετικές ενέργειες, έφευγε ταχύτατα στον χώρο και έχασε μεγάλη ευκαιρία για να σκοράρει! Οσο για τον Παντελίδη, στο ντεμπούτο του με το “τριφύλλι” αγωνίστηκε ως δεξιός εξτρέμ και του έλειψε μόνο το γκολ! Έτρεξε πολύ, είχε καλές συνεργασίες και ταλαιπώρησε την αριστερή πλευρά του Άρη!
*Ο Ράφα Μπενίτεθ επέλεξε ένα διαφορετικό σχήμα και δικαιώθηκε. Πήγε σε σύστημα 4-4-1-1 με Σφιντέρσκι πίσω από τον Παντελίδη και με ξεκάθαρο πλάνο: Πίεση ψηλά, γρήγορη ανάπτυξη και ταχύτατη κίνηση στον χώρο. Οι “πράσινοι” αυτό το έκαναν στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να έχουν μια ολοκληρωμένη εμφάνιση κυρίως στο κομμάτι της ανάπτυξης και της δημιουργίας. Σκόραραν τρεις φορές, είχαν ευκαιρίες για περισσότερα τέρματα, ικανοποίησαν τον κόσμο που βρέθηκε στο γήπεδο και είδε ωραία πράγματα από την αγαπημένη του ομάδα.
*Αν εξαιρέσουμε κάποια μικρά διαστήματα με 2-3 καλές φάσεις από τον Άρη, ο Παναθηναϊκός δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερα προβλήματα απόψε στο ΟΑΚΑ. Κυκλοφόρησε την μπάλα, προσπάθησε να παίξει γρήγορα και άμεσα, σκόραρε τρεις φορές και εν τέλει πήρε μια σχετικά άνετη πρόκριση στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας. Πλέον, η προσοχή στρέφεται στο ντέρμπι με την ΑΕΚ, σε ένα παιχνίδι το οποίο θα έχει περισσότερες απαιτήσεις και σε μια πολύ δύσκολη έδρα. Άλλο ματς, πιθανότατα με διαφορετική προσέγγιση προπονητική και σίγουρα με ανάγκη για αποφασιστικότητα για θετικό αποτέλεσμα…