Γλυκόπικρη γεύση άφησε η ισοπαλία του ντέρμπι «αιωνίων» στον Παναθηναϊκό.
Οι «πράσινοι» έβγαλαν εγωισμό και αντίδραση, όμως δεν στάθηκαν αρκετά για να τους χαρίσουν το τρίποντο. Χάθηκε μια καλή ευκαιρία έτσι, να ψαλιδίσουν την διαφορά από τον Ολυμπιακό και τους ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, που γκέλαραν.
Οι λόγοι της ισοπαλίας είναι προφανείς για κάποιον που… διαβάζει σωστά το ποδόσφαιρο. Πέραν του ότι παίζει και ο αντίπαλος που έχει ποιότητα, μετά το 1-0 δεν έπαιξε κλειστά ο Παναθηναϊκός.
Έπρεπε ενδεχομένως προς το τέλος να ρισκάρει με τρίτο στόπερ, να θυσιαστεί ένα εξτρέμ (ο Τζούρισιτς δεν είχε άλλες δυνάμεις). Και μάλιστα έπρεπε να «ντουμπλάρουν» δύο παίκτες τον Ποντένσε και να μην επιτρέπουν συνεργασίες με τον Ελ Κααμπί.
Από την ώρα που μπήκε ο ποιοτικός Ταρεμί και βγήκαν συνεργασίες το πράγμα μοιραία δυσκόλεψε.
Δύσκολα θα έβρισκε άλλους παίκτες ο Ολυμπιακός να απειλήσει! Όμως η αλήθεια είναι ότι για να συμβεί αυτό χρειάζονταν… ανάσες που δεν υπήρχαν πολλές. Αλλά και λύσεις στον πάγκο.
Αυτός που έκανε «παιχνιδάρα» ήταν ο Σιώπης. Τρομερή ενέργεια από τον διεθνή μέσο. Ο οποίος «έσβησε» γι’ αρκετή ώρα τον Ολυμπιακό στο κέντρο. Αλλά οι «ρεζέρβες» δεν βοήθησαν αρκετά. Αυτό γίνεται για τρίτη φορά.
Ο Λεβαδειακός έφερε τον Βέρμπιτς από τον πάγκο και σκόραρε. Η Κηφισιά επίσης γύρισε το παιχνίδι από τις αλλαγές της. Μπήκε αλλαγή ο Ταρεμί, έδωσε ασίστ ισοφάρισης! Οι αλλαγές του Παναθηναϊκού σε σχέση με τις αλλαγές των αντιπάλων του, δεν βγήκαν.
Να εντοπίσουμε και το θέμα της φυσικής κατάστασης. Όσο πατούσαν καλά με δυνάμεις οι πράσινοι ήταν πολλοί καλύτεροι του Ολυμπιακού, που άργησε να «διαβάσει» το ματς. Και ο Κόντης είχε στήσει εξαιρετικά την ομάδα.
Δικαίως το «τριφύλλι» προηγήθηκε. Και έπαιξε καλύτερο ποδόσφαιρο. Όμως πρέπει να το κοιτάξουν στον Παναθηναϊκό. Ο Κυριακόπουλος φωτογράφισε τον Βιτόρια και ο Κόντης είπε θα κάνω ότι μπορώ!
Αυτό σημαίνει… χαμένο έδαφος και άμεσα δουλειά για επαναφορά σε καλά επίπεδα. Ας μην ξεχνάμε πάντως με τι πίεση έπαιζε ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός.
Υπό αυτό το πρίσμα οι «πράσινοι» έβγαλαν και αντίδραση και πάλεψαν φουλ το ματς. Θα χρειαστεί πολύ δουλειά από δω και πέρα, ο Κόντης και το επιτελείο του έχουν ήδη σηκώσει τα μανίκια.
Ενώ μοιραία θα πρέπει να φρεσκαριστεί η ομάδα και να μπουν και άλλοι παίκτες στην… εξίσωση.