Πολύ κοντά στην παραμονή του στον Πανεδεσσαϊκό και σε επίπεδο Γ΄ Εθνικής δείχνει ο Κοσμάς Δουλκερίδης, σύμφωνα με πληροφορίες του monobala.gr.
O Γιαννιτσιώτης τεχνικός καρπώνεται ότι οδήγησε στο πρωτάθλημα στην Α1 Πέλλας και την ιστορική άνοδο σε εθνικές κατηγορίες τους Εδεσσαίους, στη δεύτερη σεζόν από την ίδρυσή τους (συνέχεια του Άρη Νησίου).
Ο ίδιος είχε την ομάδα πρώτη από την αρχή ως το τέλος, με μόνο μια ήττα και διαχειρίστηκε το έμπειρο και ποιοτικό ρόστερ που είχε στη διάθεσή του, παρά τα μεγάλα προβλήματα που υπήρξαν στο γηπεδικό (συνήθως έδρα ο Άγρας, μια φορά και η Άρνισσα).

Παράλληλα, ο Δουλκερίδης χαίρει της εκτίμησης των παικτών, του κόσμου και του ισχυρού άνδρα της ομάδας, Βαγγέλη Μάινου, ενώ γνωρίζει καλά τις συνθήκες και τις καταστάσεις στους «πράσινους», καθότι είναι δυο χρόνια στην ομάδα, ως συνεργάτης του Γιώργου Καραϊσαρίδη την πρώτη σεζόν.
Τις επόμενες μέρες αναμένονται εξελίξεις στο νέο σχεδιασμό για τον Πανεδεσσαϊκό, που όπως φαίνεται θα επενδύσει στο υλικό από το νομό Πέλλας κατά βάση (έτερος εκπρόσωπος στην κατηγορία ο Απόλλων Κρύας Βρύσης, μετά τον υποβιβασμό του ΠΑΟΚ Δυτικού, σκοπεύοντας να διατηρήσει και του χρόνου λίγο πάνω από το μισό ρόστερ αριθμητικά που οδήγησε στην κατάκτηση του τίτλου.