Αυτονόητη αλλά αξιέπαινη κίνηση των φίλων του ΠΑΟΚ.
Οι φίλοι του ΠΑΟΚ, καθάρισαν την πλατεία Ναυαρίνου αμέσως μετά το φινάλε του τελικού κόντρα στην Μπιλμπάο.
Πλήθος κόσμου παρακολούθησε από γιγαντοοθόνη τον δεύτερο τελικό του FIBA Europe Cup ανάμεσα στην Μπιλμπάο και τον ΠΑΟΚ.
Παρά την απογοήτευσή τους από την ήττα και την απώλεια του τροπαίου, οι φίλοι του «δικεφάλου» έκαναν «γυαλί» την πλατεία Ναυαρίνου, κάτι που συνηθίζουμε να βλέπουμε από… Ιάπωνες φιλάθλους και όχι από Έλληνες.