STOIXIMAN SUPERLEAGUE

Παντελίδης: «Είδα φαντάσματα…»

Παντελίδης, ΑΕΛ Novibet

Ο Σάββας Παντελίδης… τρόμαξε από το πρώτο ημίχρονο της ΑΕΛ Novibet.

Ο προπονητής των «βυσσινί» στάθηκε στην πολύ καλή εικόνα της ομάδας του στο πρώτο μισό του αγώνα κόντρα στον Αστέρα Aktor η οποία όμως δεν συνοδεύτηκε από ανάλογο αποτέλεσμα.

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε στην κάμερα της Cosmote TV:

Για τις πολλές ευκαιρίες της ομάδας του: «Είδα φαντάσματα στο πρώτο ημίχρονο, από παιχνίδια που έχουν περάσει. Έχουμε κάνει ένα από τα καλύτερά μας ημίχρονα από θέμα παραγωγικότητας και χάναμε 1-0. Να σας πω την αλήθεια πίστεψα ότι είναι ο νόμος του ποδοσφαίρου. Αλλά παραμείναμε ήρεμοι, δεν αλλάξαμε πολλά στο πλάνο. Βρήκαμε ένα γκολ, αλλά δεν μπορέσαμε να γυρίσουμε το ματς».

Για το ότι τα Play-Outs θα είναι πολύ κρίσιμα: «Θα είναι κρίσιμα, το ξέραμε αυτό. Δουλεύουμε για να γίνουμε καλύτεροι».