Για τις διεργασίες της γενικής συνέλευσης ενημέρωσε ο Πανθρακικός.
Στη Γ.Σ., που κράτησε περίπου δυο ώρες και έγινε απολογισμός, αλλά και προτάσεις για την επόμενη μέρα, με συμμετοχή αρκετού κόσμου, ο βασικός άξονας ήταν η εκκίνηση των διαδικασιών για τη μετατροπή σε ΠΑΕ, μετά την άνοδο των «πράσινων» στη Super League 2.
Προς αυτή την κατεύθυνση για την ομάδα της Κομοτηνής συγκροτήθηκε πενταμελής επιτροπή για να «τρέξει» τις διαδικασίες, απαρτιζόμενη από τους Σακάρη (πρόεδρος), Χριστοδουλάκη, Στοάκη, Λαφτσή και Κιορπέογλου.
Αναλυτικά η ανακοίνωση από τους Θρακιώτες:
«Κατά τη διάρκεια της έκτακτης Γενικής Συνέλευσης, συστάθηκε η Διοικούσα Επιτροπή για τη σύσταση της ΠΑΕ Πανθρακικός.
Στην επιτροπή μετέχουν οι Χαράλαμπος Σακάρης, Δημήτρης Χριστοδουλάκης, Βαγγέλης Λαφτσής, Βασίλης Στοάκης και Κωνσταντίνος Κιορπέογλου, οι οποίοι αναλαμβάνουν να προχωρήσουν όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες έως την ολοκλήρωση της σύστασης της ΠΑΕ.
Για κάθε εξέλιξη που αφορά τη διαδικασία σύστασης της ΠΑΕ θα υπάρχει συνεχής ενημέρωση από τα επίσημα κανάλια του συλλόγου».