Ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδος Betsson ανήκει στο παρελθόν, ωστόσο άφησε πίσω του κάποια (αρκετά) σπασμένα καθίσματα στο Πανθεσσαλικό Στάδιο.
Στο πέταλο που φιλοξενήθηκαν οι φίλοι του ΠΑΟΚ υπάρχουν πολλά σπασμένα καθίσματα τα οποία όμως δεν θα μείνουν έτσι.
Ο «Αδιάκριτος» έχει το ρεπορτάζ και σύμφωνα με αυτό ήδη η ΕΠΟ τρέχει τον διαγωνισμό προκειμένου να αναλάβει το αρμόδιο συνεργείο τη δουλειά και να αποκαταστήσει τα σπασμένα καθίσματα στο γήπεδο του Βόλου.
Μάλιστα το κόστος θα το καλύψει εξ’ ολοκλήρου η ΠΑΕ ΠΑΟΚ αναλαμβάνοντας την ευθύνη.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες από το Intime:


