Με ανάρτηση στα social media της Καλαμάτας, ο διοικητικός ηγέτης της, Γιώργος Πρασσάς, στέλνει το μήνυμα για τη φετινή επιτυχία της επανόδου στη Stoiximan Super League, αλλά και για την επόμενη μέρα της «Μαύρης Θύελλας».
Αναλυτικά όσα αναφέρει ο ισχυρός άνδρας των Μεσσήνιων:
«Ο πρωτομάστορας της Μαύρης Θύελλας! Η ψυχή της ομάδας μας, ο πρόεδρος μας, Γιώργος Πρασσάς!
«Είμαι χαρούμενος που οι κόποι μας ανταμείφθηκαν. Θέλω να αφιερώσω την άνοδο πάνω απ’ όλα στον κόσμο που ήταν δίπλα μας όλη τη σεζόν.
Κάθε χρόνο θα προσπαθούμε να είμαστε ολοένα και καλύτεροι! Ας το χαρεί ο κόσμος και να συνεχίσουμε να είμαστε ενωμένοι σαν μια γροθιά».