Πρόστιμα σε τέσσερις ΠΑΕ επέβαλε το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό Όργανο της Super League, λόγω της συμπεριφοράς των οπαδών τους στους αγώνες της 26ης αγωνιστικής.
Συγκεκριμένα, ο Ολυμπιακός τιμωρήθηκε με πρόστιμο 2.500 ευρώ για την αναμέτρηση με την ΑΕΛ, ενώ ο Παναθηναϊκός καλείται να καταβάλει 2.000 ευρώ για το εκτός έδρας παιχνίδι με τον Αστέρας Τρίπολης.
Το ίδιο ποσό (2.000 ευρώ) επιβλήθηκε και στον ΠΑΟΚ για τον αγώνα στο Πανθεσσαλικό απέναντι στον Βόλος, ενώ ο Άρης τιμωρήθηκε με πρόστιμο 500 ευρώ για την αναμέτρηση με τον ΟΦΗ.
Αντίθετα, απαλλακτική ήταν η απόφαση της αθλητικής δικαστή για την ΑΕΛ, αναφορικά με το παιχνίδι στο «Γ. Καραϊσκάκης» απέναντι στον Ολυμπιακό.