Γ' Εθνική

Ψωμάς: «Σκοπός της Ξάνθης φέτος η άνοδος-Θα βοηθήσει πολύ ο προπονητής στο εγχείρημα» (vid)

Ψωμάς, Ξάνθη Α.Ο. Ξάνθη - AOX FC Facebook

Στην παρουσίαση για το νέο προπονητή Κώστα Ανυφαντάκη προχώρησε η διοίκηση της Ξάνθης το πρωί της Κυριακής (31/5).

Ο πρόεδρος του ΑΟΞ Kωνσταντίνος Ψωμάς έδωσε το σύνθημα ανόδου στη Super League 2 στις τοποθετήσεις του για τους Θρακιώτες, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων: «Αυτά τα χρόνια που πέρασαν από τότε που είχαμε πρωτοαναλάβει η νέα διοίκηση του ΑΟΞ, νομίζω ότι περάσαμε πάρα πολλά. Και η ομάδα πέρασε πάρα πολλά.

Νομίζω ότι φτάσαμε σε ένα σημείο που τώρα μπορούμε να κοιτάμε το μέλλον με αισιοδοξία, βλέποντας πίσω από αυτό τις επαγγελματικές κατηγορίες.

Η διοίκηση παρέθεσε γεύμα στον προπονητή, η επικοινωνία ήταν άψογη, το κλίμα είναι φανταστικό.

Πιστεύω ότι θα βοηθήσει πάρα πολύ ο προπονητής στο εγχείρημα της επιστροφής στις επαγγελματικές κατηγορίες, γιατί ο σκοπός φέτος θα είναι η άνοδος.

Να στηρίξουμε την ομάδα και να πηγαίνουμε μπροστά. Από την πρώτη στιγμή αυτό προσπαθήσαμε να κάνουμε.

Να πηγαίνουμε την ομάδα μπροστά, με τα λάθη και τα σωστά μας».

Δείτε το βίντεο του thrakisports