Στην παρουσίαση για το νέο προπονητή Κώστα Ανυφαντάκη προχώρησε η διοίκηση της Ξάνθης το πρωί της Κυριακής (31/5).
Ο πρόεδρος του ΑΟΞ Kωνσταντίνος Ψωμάς έδωσε το σύνθημα ανόδου στη Super League 2 στις τοποθετήσεις του για τους Θρακιώτες, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων: «Αυτά τα χρόνια που πέρασαν από τότε που είχαμε πρωτοαναλάβει η νέα διοίκηση του ΑΟΞ, νομίζω ότι περάσαμε πάρα πολλά. Και η ομάδα πέρασε πάρα πολλά.
Νομίζω ότι φτάσαμε σε ένα σημείο που τώρα μπορούμε να κοιτάμε το μέλλον με αισιοδοξία, βλέποντας πίσω από αυτό τις επαγγελματικές κατηγορίες.
Η διοίκηση παρέθεσε γεύμα στον προπονητή, η επικοινωνία ήταν άψογη, το κλίμα είναι φανταστικό.
Πιστεύω ότι θα βοηθήσει πάρα πολύ ο προπονητής στο εγχείρημα της επιστροφής στις επαγγελματικές κατηγορίες, γιατί ο σκοπός φέτος θα είναι η άνοδος.
Να στηρίξουμε την ομάδα και να πηγαίνουμε μπροστά. Από την πρώτη στιγμή αυτό προσπαθήσαμε να κάνουμε.
Να πηγαίνουμε την ομάδα μπροστά, με τα λάθη και τα σωστά μας».