Παράπονα από τη διαιτησία και συγκεκριμένα από μία επίμαχη φάση στον τελικό του Champions League εξέφρασε ο Ντέκλαν Ράις μετά την ήττα της Άρσεναλ από την Παρί Σεν Ζερμέν.
Οι «Κανονιέρηδες» θεωρούν πως έπρεπε να τους δοθεί πέναλτι σε μαρκάρισμα του Νούνο Μέντες πάνω στον Νόνι Μαντουέκε μέσα στην περιοχή, με τους δύο ποδοσφαιριστές να πέφτουν στο έδαφος έπειτα από μεταξύ τους επαφή.
Ο Ράις συνέκρινε τη συγκεκριμένη φάση με το πέναλτι που είχε κερδίσει η Άρσεναλ απέναντι στη Μπάγερ Λεβερκούζεν στη φάση των «16» της διοργάνωσης, όταν ο Μαλίκ Τίλμαν είχε τιμωρηθεί για μαρκάρισμα πάνω στον Μαντουέκε.
Αντί για πέναλτι υπέρ της Άρσεναλ, η Παρί ήταν εκείνη που κέρδισε την εσχάτη των ποινών στον τελικό, όταν ο Κρίστιαν Μοσκέρα ανέτρεψε τον Χβίτσα Κβαρατσχέλια, με τον Ουσμάν Ντεμπελέ να σκοράρει από τα 11 βήματα και να ισοφαρίζει στο δεύτερο ημίχρονο.
Μετά το τέλος της αναμέτρησης, ο Ράις στάθηκε στη φάση με τον Μαντουέκε, δηλώνοντας πως στα δικά του μάτια υπήρχε ξεκάθαρη ομοιότητα με το πέναλτι που είχε δοθεί απέναντι στη Λεβερκούζεν.
«Δεν έχω δει ακόμη ξανά τη φάση. Εκείνη τη στιγμή, μέσα στο γήπεδο, μου φάνηκε πως ο Μαντουέκε ήταν μπροστά από τον Νούνο Μέντες. Αν τη συγκρίνω με το πέναλτι που πήραμε απέναντι στη Λεβερκούζεν, είναι πάρα πολύ παρόμοια φάση.
Παρ’ όλα αυτά, δεν θέλω να σταθώ περισσότερο εκεί. Εκείνη τη στιγμή απογοητεύτηκα πολύ γιατί πίστευα ότι ο διαιτητής θα πήγαινε να τη δει στο VAR. Προφανώς δεν θεωρήθηκε αρκετά ξεκάθαρη φάση για πέναλτι, αλλά εγώ πίστευα πως ήταν. Το ίδιο και ο πάγκος μας, αλλά και οι συμπαίκτες μου», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Άγγλος μέσος.