Γ' Εθνική

Σούλης Παπαδόπουλος στο monobala.gr: «Στην Παναχαϊκή πρέπει να αλλάξουν και τα… πλακάκια»

Ο Σούλης Παπαδόπουλος στο πλαίσιο της μεγάλης συνέντευξής του στο monobala.gr αναφέρθηκε ενδελεχώς και στην Παναχαϊκή.

Ο έμπειρος τεχνικός θήτευσε στους Αχαιούς σε δύο διαφορετικές περιόδους. Ήταν αυτός που ανέβασε την ομάδα το 2022 από τη Γ’ Εθνική στη Super League 2, ενώ η δεύτερη θητεία ήταν για μικρό διάστημα την περσινή χρονιά μέχρι και τα Χριστούγεννα.

Η παρουσία του στην Πάτρα αξιοσημείωτη καθώς τα στάδια ήταν πολλά. Αποθέωση, αποδοκιμασίες και πάλι από την αρχή.

Ο Σούλης άφησε αιχμές με τις δηλώσεις του κάνοντας λόγο για κακή διαχείριση, τη στιγμή που όπως είπε χρήματα υπήρχαν.

Εξάλλου ήταν στην ομάδα το Γενάρη του 2023 όταν ξεκίνησε το οικονομικό πρόβλημα με τις απεργίες των ποδοσφαιριστών, ενώ πέρυσι αποχώρησε λίγο πριν ξεκίνησε η κατηφόρα.

«Αν με άκουγαν η Παναχαϊκή θα ήταν ήδη στη Super League»

intime

Αρχικά ο Σούλης Παπαδόπουλος ανέφερε: 

«Παρότι είχε πολλά προβλήματα η Παναχαϊκή επέλεξα να επιστρέψω για να βοηθήσω. Είχα δεθεί με την ομάδα, είχα δώσει και το λόγο μου στον Πέτρο Σταθάκη και στα παιδιά.

Αν με είχαν ακούσει, η Παναχαϊκή θα είχε πορεία ανάλογη με τη Μαρκό και θα έπαιρνε την κατηγορία λόγω της δυναμικής που έχει. Την πρώτη μας χρονιά στη Β’ Εθνική (σ.σ. 2022-2023) αν με άκουγαν θα ήμασταν την επόμενη στη Super League.

Η Παναχαϊκή έκανε έγκλημα το χειμώνα του 2023. Δεν έβαλε μισθούς στα παιδιά και επί της ουσίας τα έδιωξε. Φώναζα να πληρωθούν οι ποδοσφαιριστές, γιατί τώρα θα ήμασταν στη μεγάλη κατηγορία.

Η Παναχαϊκή πήγε πέρυσι στους «8» του Κυπέλλου Ελλάδος και κάποιοι δεν το ήθελαν. Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό, να μην περάσω δηλαδή στο Κύπελλο, μη τυχόν χάσω από την Ηλιούπολη στο επόμενο ματς πρωταθλήματος. Ε ας χάσουμε δεν θα πάθουμε και τίποτα. Η Παναχαϊκή είμαστε, η πρόκριση είναι σημαντική. Παίξαμε με τον φιναλίστ ΟΦΗ στα προημιτελικά.

Στην Πάτρα πρέπει να αλλάξουν και τα πλακάκια. Σημασία δεν έχει αν αγαπάς την Παναχαϊκή και πρέπει να δουλεύεις εκεί. Άμα είναι έτσι βάλτους όλους από την Πάτρα. Προπονητές, τους πάντες. Πρέπει να αλλάξουν τα πάντα.

Στο τελευταίο παιχνίδι με έβριζαν οι οργανωμένοι και έφυγα, όμως τους αγαπάω γιατί πανηγύρισα πολλές φορές μαζί τους. Έχω μόνο 4-5 ήττες σε 50 ματς. Πήραμε πρωτάθλημα στον όμιλο της Γ’ Εθνικής το 2022 και στα μπαράζ βγήκαμε και εκεί πρωταθλητές. Πήγαμε στους «8» του Κυπέλλου, δεν έπεσε ποτέ η ομάδα στα χέρια μου. Πρέπει να μπουν τα πράγματα σε σειρά και να μην μαθαίνει ο καθένας τι γίνεται εντός ομάδας. Ο κόσμος στηρίζει, αλλά οι οργανωμένοι πρέπει κάποια στιγμή να το δουν λίγο διαφορετικά. Έχουν εγωισμό και περηφάνεια για την ομάδα τους, αλλά κάπου το χάνουν και μπορεί να ξεφύγουν. Πρέπει να στηρίζουν την ομάδα στα καλά και στα κακά και να βάλουν πλάτη.

Η Παναχαϊκή μπορεί να μαζεύει για πλάκα 10.000 κόσμο. Τρελάθηκα όταν μου έλεγαν με την Κηφισιά στο Κύπελλο να κάνω ροτέισον για να κοιτάξω την Ηλιούπολη. Δηλαδή στον κόσμο που είχε γεμίσει το γήπεδο για να δει πρόκριση τι να λέγαμε; Ήταν παιδάκια και περίμεναν να πανηγυρίσουν. Τι να τους λέγαμε; Θα αποκλειστούμε για να κερδίσουμε στο πρωτάθλημα;

Πρέπει να αναλάβει την Παναχαϊκή κάποιος με χρήματα, γνώσεις, γνωριμίες, να στηρίξει αυτό που θέλει να κάνει. Αν δεν τα έχει αυτά, καλύτερα να μην πάει, γιατί ο κόσμος της Παναχαϊκής είναι περήφανος».

«Έγιναν εγκλήματα και λάθος διαχείριση»

Η Παναχαϊκή πανηγύρισε τον τίτλο στη Γ’ Εθνική τη σεζόν 2022 – Intime

Όσον αφορά για τα οικονομικά της Παναχαϊκής:

«Οι Αμερικανοί είχαν χρήματα, εγώ τα είχα δει, ο Σταθάκης δεν έλεγε ψέματα. Το πρόβλημα ήταν ότι έμπαιναν σε λάθος στιγμή και σε λάθος άτομα. Εν ολίγοις η διαχείρηση ήταν το πρόβλημα. Ο κόσμος πολλά δεν ξέρει. Θα μου πείτε γιατί δεν τα έλεγα, γιατί δεν μπορείς να βγάλεις όλα τα προβλήματα της οικογένειας σου στη φόρα.

Πηγαίναμε στο γήπεδο το πρωί για προπόνηση και ήταν κλειστό. Οι ποδοσφαιριστές ήταν απέξω, γιατί απεργούσαν οι υπάλληλοι και καλά το έπαιζαν Παναχαϊκάρες. Αυτοί είναι και Πατρινοί. Ήρθε η ώρα να τα πούμε. Εγώ έφευγα 200 χιλιόμετρα από τον Κορυδαλλό να είμαι στην ώρα μου για να κάνω προπόνηση και το γήπεδο ήταν κλειστό.

Πολλά παιδιά είχαν πάει στα σπίτια τους εκτός Πάτρας γιατί είχαν απλήρωτα ενοίκια. Πήγαινα στα πατρικά τους. Γύρναγαν για προπόνηση και πηδάγαμε τις μάντρες για να μπούμε μέσα. Την περσινή χρονιά τα νούμερα που είδα στα συμβόλαια όταν ήρθα στην Παναχαϊκή ήταν εξωφρενικά. Ήταν επιπέδου Super League. Αν ήμουν εγώ προπονητής δεν υπήρχε περίπτωση να συμβεί αυτό.

Φανταστείτε ότι η Παναχαϊκή είχε να πληρώσει και εμάς που είχαμε κάνει προσφυγές και τους νέους. Κανένα παιδί δεν θα έκανε προσφυγή, ο Αργύρης Λίβας βοήθησε πολύ και το λέω εγώ που δεν έχω μαζί του και τις καλύτερες σχέσεις. Συμφωνούσαν τα παιδιά να βοηθήσουν, αλλά πήγαιναν μετά μάθαιναν τα συμβόλαια των νέων και έλεγαν δεν θα πάρουμε εμείς τα δικά μας; Μετά έκαναν όλοι προσφυγή και έφτασε η ομάδα εκεί που έφτασε. Με είχε πάρει τηλέφωνο ο Άστον (σ.σ. εκ των μετόχων) και με ευχαρίστησε που δεν κινήθηκα νομικά.

Χάρισα πάνω από 90.000 ευρώ στην Παναχαϊκή. Πέρυσι που ήρθα πήρα μόλις 1.000 ευρώ που ήταν έξοδα κίνησης. Προκαταβολή δεν πήρα ποτέ. Άμα θέλω κάνω προσφυγή και διεκδικώ πάνω από 45.000 ευρώ. Έχω δεσμευτεί στον Αργύρη Λίβα και σε κάποιους φίλους ότι δεν θα κάνω. Το μεγάλο λάθος λοιπόν έγινε το καλοκαίρι του 2024. Ο Πέτρος εκεί φέρει ευθύνη γιατί έκανε λάθος επιλογές. Αν έκανε καλύτερες, η Παναχαϊκή θα έπαιρνε το πρωτάθλημα. Αν είχε μείνει η προηγούμενη ομάδα η δικιά μου, θα είχαμε βγει σίγουρα.

Το Γενάρη του 2023 είχα πει να τους πληρώσει όλους και με τρεις – τέσσερις προσθήκες θα κερδίζαμε την άνοδο την επόμενη χρονιά. Όταν υπάρχει βάση δεν πρέπει να τα αλλάζεις όλα. Σίγουρα θέλεις μία ανανέωση, αλλά όχι ολική».