Στελέχη από το επιτελείο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ κατευθύνονται προς το μοιραίο σημείο της τραγωδίας στη Ρουμανία, όπου έλαβε χώρα το θανατηφόρο δυστύχημα, βυθίζοντας στο πένθος όλη τη χώρα, για να συνδράμουν στις διαδικασίες και να συντονίσουν ό,τι άλλο χρειάζεται.
Όλη η Ελλάδα και κυρίως η οικογένεια του Δικεφάλου παραμένουν σοκαρισμένοι από το θλιβερό συμβάν που στοίχισε τη ζωή σε επτά ανθρώπους, όπως επιβεβαίωσε η ελληνική πρεσβεία.
Οι ιθύνοντες της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ επικοινώνησαν άμεσα με τον Ιβάν Σαββίδη, το Μαξίμου, το Υπουργείο Υγείας, το Υπουργείο Εξωτερικών αλλά και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και κλιμάκιο από το επιτελείο ξεκίνησε το ταξίδι το προς το μέρος της τραγωδίας στη Ρουμανία, για να σταθούν δίπλα στις οικογένειες των θυμάτων.