Μια τελευταία συνάντηση είχαν στο γήπεδο το ποδοσφαιρικό τμήμα και η διοίκηση του Θερμαϊκού Θέρμης, ανταλλάσσοντας ευχές για καλό καλοκαίρι.
Υπενθυμίζεται ότι μετά τον βαθμολογικό υποβιβασμό οι «πράσινοι» κινήθηκαν νομικά, μαζί με άλλες επιλαχούσες βαθμολογικά ομάδες από τα άλλα πέντε γκρουπ, τους Κοζάνη, ΑΕΝ Σελεύκειας, Θύελλα Πατρών, Κένταυρο Βριλησσίων και Χαϊδάρι, με υπόμνημα προς την ΕΠΟ για σωτηρία εκτάκτως.

Όσο για το ρόστερ, τρεις παίκτες ζήτησαν να μείνουν ελεύθεροι ως τώρα, με την ομάδα της ανατολικής Θεσσαλονίκης να έχει συναινέσει.
Έτσι, σύμφωνα με πληροφορίες του monobala.gr παρελθόν θεωρούνται οι μέσοι Κλέιντι Μυφτάρι και Έρμελιντ Χότζα, που διαμένουν μόνιμα στην Κρήτη, αλλά και ο επιθετικός Ραφαήλ Παπατέρπου.
Κατά τα άλλα, διαπιστώθηκε μεγάλη διάθεση του βασικού κορμού να συνεχίσει και τη νέα χρονιά στους «πράσινους», είτε παίξουν στη Γ΄ Εθνική, είτε στην Α1 της ΕΠΣ Μακεδονίας.