Αγγλία

Το «Άνφιλντ»… βράζει με Σλοτ και η υπομονή τελείωσε!

Screenshot Official Youtube Channel of Liverpool FC

Υπάρχουν στιγμές που ένα γήπεδο στέλνει πιο ηχηρό μήνυμα από οποιαδήποτε ανακοίνωση διοίκησης. Και το Σάββατο στο Άνφιλντ έμοιαζε ακριβώς με μία από αυτές. Η ισοπαλία της Λίβερπουλ με την Τσέλσι δεν έφερε μόνο νέο πλήγμα σε μια απογοητευτική σεζόν, αλλά και την οριστική ρήξη ανάμεσα στον Άρνε Σλοτ και μεγάλο μέρος του κόσμου της ομάδας, σύμφωνα με το Athletic.

Οι εικόνες θύμισαν έντονα το φινάλε της εποχής του Μπρένταν Ρότζερς το 2015. Τότε που η Λίβερπουλ κατέρρεε αγωνιστικά, το Άνφιλντ άδειαζε πριν από το τελευταίο σφύριγμα και η δυσαρέσκεια είχε ξεχειλίσει. Η FSG είχε τότε επιλέξει να στηρίξει τον Βορειοϊρλανδό τεχνικό, παρά την πίεση. Λίγους μήνες αργότερα, όμως, εκείνος αποτελούσε παρελθόν.

Κάτι αντίστοιχο μοιάζει να πλανάται ξανά πάνω από το Μέρσεϊσαϊντ.

Η γκρίνια που υπήρχε εδώ και εβδομάδες μετατράπηκε σε ανοιχτή αποδοκιμασία απέναντι στον Σλοτ. Οι αποδοκιμασίες ακούστηκαν έντονα όταν ο Ολλανδός αποφάσισε να αποσύρει τον 17χρονο Ρίο Ενγκουμόχα, ο οποίος είχε δημιουργήσει το γκολ του Ράιαν Χράφενμπερχ και ήταν από τους λίγους που έδειχναν ζωντάνια στο παιχνίδι της Λίβερπουλ.

Οι φίλοι των «Reds» περίμεναν να αποχωρήσει ο απογοητευτικός Χάκπο, ωστόσο ο Σλοτ επέλεξε διαφορετικά και το Άνφιλντ εξερράγη. Νέα κύματα αποδοκιμασιών ακολούθησαν μετά το τελευταίο σφύριγμα, με αρκετούς οπαδούς να εγκαταλείπουν πρόωρα το γήπεδο.

Ο ίδιος ο Σλοτ προσπάθησε να υπερασπιστεί την απόφασή του, εξηγώντας πως ο νεαρός εξτρέμ αντιμετώπιζε κράμπες και δεν μπορούσε να συνεχίσει. Παράλληλα εμφανίστηκε βέβαιος ότι μπορεί να αντιστρέψει την κατάσταση από τη νέα σεζόν, τονίζοντας πως η ομάδα χρειάζεται ένα διαφορετικό καλοκαίρι και σημαντικές αλλαγές.

Ωστόσο, το κλίμα πλέον δείχνει εξαιρετικά βαρύ. Η Λίβερπουλ παρουσιάζει εικόνα ομάδας χωρίς ένταση, χωρίς ρυθμό και χωρίς προσωπικότητα. Παρότι προηγήθηκε νωρίς απέναντι στην Τσέλσι, στη συνέχεια οπισθοχώρησε ανεξήγητα, δίνοντας μέτρα και αυτοπεποίθηση σε μια αντίπαλο που μετρούσε έξι συνεχόμενες ήττες στο πρωτάθλημα.

Οι αντιδράσεις του κόσμου προς παίκτες όπως ο Κονατέ, για τις καθυστερήσεις και το αργό τέμπο στο παιχνίδι, έδειξαν ξεκάθαρα ότι η υπομονή έχει εξαντληθεί. Ο Σλοτ αρνήθηκε πως είχε δώσει εντολή στην ομάδα να παίξει παθητικά, όμως η εικόνα της Λίβερπουλ στο χορτάρι έλεγε διαφορετική ιστορία.

Η μεσαία γραμμή κατέρρευσε, οι προσωπικές μονομαχίες χάθηκαν μαζικά και η ομάδα δημιούργησε ελάχιστες φάσεις. Παίκτες-κλειδιά όπως οι Μακ Άλιστερ και Σόμποσλαϊ βρέθηκαν σε πολύ κακή βραδιά, ενώ η συνολική εικόνα της ομάδας παρέπεμπε περισσότερο σε σύνολο που περιμένει να τελειώσει η σεζόν παρά σε κλαμπ που παλεύει για να σώσει το κύρος του.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα για τον Σλοτ δεν είναι μόνο τα αποτελέσματα. Είναι ότι δεν έχει χτίσει τη σχέση εμπιστοσύνης που είχε ο Γιούργκεν Κλοπ με τον κόσμο της Λίβερπουλ. Ακόμη και στις δύσκολες χρονιές του Γερμανού, υπήρχε η αίσθηση πως η ομάδα θα ήταν χειρότερη χωρίς εκείνον. Με τον Σλοτ αυτό το συναίσθημα δεν υπάρχει.

Και πλέον, στο Άνφιλντ, η αμφιβολία έχει μετατραπεί σε οργή!