Το μέλλον του Γιώργου Αθανασιάδη ήταν γνωστό ότι θα είναι μακριά από τον Άρη και κάτι τέτοιο επιβεβαίωσε ο ίδιος μέσω σχετικού ποσταρίσματος.
Ο έμπειρος τερματοφύλακας με ένα μήνυμα στο instagram αποχαιρέτησε τους «κίτρινους» και βάζει πλεύρο για τον επόμενο σταθμό του που θα είναι ο Ηρακλής.
Το σχετικό ποστάρισμα:
«Ευχαριστώ πολύ Άρη για όλα και εύχομαι στην ομάδα κάθε επιτυχία στη συνέχεια. Φεύγω νιώθοντας περήφανος για την προσπάθεια που κατέβαλα τη σεζόν που πέρασε, ξέροντας ότι έδωσα το 100% των δυνάμεών μου.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον κόσμο για την αγάπη, τα μηνύματα και τη στήριξή του όλο αυτό το διάστημα. Με πίστη, υπομονή και ταπεινότητα, όλα είναι δυνατά. Ο Θεός να σας έχει πάντα καλά.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς».