Γ' Εθνική

Το «έγκλημα» στον Πύργο και η επόμενη μέρα

Credits: Pyrgos AFC

Μία ποδοσφαιρική γιορτή στον Πύργο, εξελίχθηκε σε ακόμη μία μελανή σελίδα για το ελληνικό ποδόσφαιρο.

Ένα γήπεδο που «έβραζε» για ποδόσφαιρο και ένα ντέρμπι ανόδου, δυστυχώς λόγω κάποιων ανεγκέφαλων μετατράπηκε σχεδόν σε εμπόλεμη ζώνη. Η ρίψη μπουκαλιών μετά την ισοφάριση της Ζακύνθου, τίναξε στον αέρα το ματς και φυσικά μία σημαντική και αξιόλογη προσπάθεια στην ομάδα του Πύργου.

Φυσικά, η διακοπή του ματς και τα όσα θα επιφέρει αυτή στην έκβαση της υπόθεσης της ανόδου, έχει προκαλέσει μία σημαντική ανατροπή στα δεδομένα ενόψει της συνέχειας. Τα φαβορί που θεωρητικά ήταν ο Πύργος και ο Εθνικός, βρίσκονται με την πλάτη στον τοίχο. Ειδικά οι Πειραιώτες, ελπίζουν μόνο σε θαύμα για να πάρουν ένα εκ των δύο εισιτηρίων για τη Super League 2.

Οι λίγοι επικράτησαν των πολλών

Πριν προχωρήσουμε στον αγωνιστικό σχολιασμό των αναμετρήσεων της 4ης αγωνιστικής, οφείλουμε να αναφερθούμε στα όσα έγιναν στο «Μαρακανά». Παρότι όλα κυλούσαν άψογα και μέσα σε άκρως ποδοσφαιρικά πλαίσια, με εντάσεις που όμως ήταν στα όρια που επιτρέπονται, οι λίγοι επικράτησαν των πολλών. Πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, τη ζημία την κάνουν οι λίγοι.

Δυστυχώς για την ομάδα του Πύργου που έχει κάνει μία τρομερή επένδυση για τα δεδομένα της κατηγορίας, η όλη προσπάθεια κινδυνεύει με την απόλυτη καταστροφή. Η Ζάκυνθος ισοφάρισε, με ένα πέναλτι που για άλλους ήταν, για άλλους δεν ήταν. Ο Σίλβα το εκτέλεσε εύστοχα και με τους συμπαίκτες του πανηγύρισαν μπροστά από την κερκίδα των φίλων του Πύργου. Κάτι αντίστοιχο έχει συμβεί άπειρες φορές στο παρελθόν σε πολλά γήπεδα. Προφανώς αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία προκειμένου αυτοί οι λίγοι να τορπιλίσουν όλα όσα έχτιζε δύο χρόνια τώρα η ομάδα της Ηλείας.

Παράλληλα, η συζήτηση δεν πρέπει να είναι αν ο Μπαστακός χτύπησε πολύ ή λίγο. Αν ασχοληθούμε με το μέγεθος του τραύματος, ηττηθήκαμε παταγωδώς. Η ουσία είναι ότι οι λίγοι στιγμάτισαν μία γιορτή. 5.000 κόσμος ήθελε να δει την ομάδα της πόλης του να πανηγυρίζει, αλλά κάποιοι είχαν άλλα σχέδια.

Η σοβαρότητα του Άρη και η σκληράδα της Ζακύνθου

Στα αγωνιστικά ζητήματα, ο Άρης Πετρούπολης προελαύνει. Ήταν από τις ομάδες που αρκετοί δεν υπολόγιζαν στις θεωρητικές συζητήσεις πριν τα μπαράζ, αλλά αποδείχτηκε περίτρανα ότι στο ποδόσφαιρο τα πάντα κρίνονται εντός των τεσσάρων γραμμών. Όλα τα άλλα είναι νά ‘χαμε να λέγαμε.

Η ομάδα της Πετρούπολης πήρε βαθμό κόντρα στον Εθνικό στο πρώτο ματς, κέρδισε τη Ζάκυνθο, έχασε δύσκολα στον Πύργο και έβγαλε αντίδραση κερδίζοντας στην 4η αγωνιστική τον Εθνικό. Τεράστια θέληση και δίψα από το σύνολο του Χαντέ. Τι έχει όμως ο Άρης που δεν έχουν οι άλλοι; Έχει σωστή αμυντική προσέγγιση, ενώ διαχειρίζεται άψογα τις καταστάσεις. Για παράδειγμα στο ματς με τον Εθνικό, πίεσε αρκετά ειδικά στο πρώτο ημίχρονο, έβαλε το γκολ στις καθυστερήσεις του ημιχρόνου και μετά με υποδειγματικό τρόπο κράτησε το υπέρ του σκορ.

Η Ζάκυνθος μπήκε στη διαδικασία ως η καλύτερη δεύτερη των ομίλων και παρουσιάζει εικόνα που παραπέμπει σε πρώτη. Τρομερή σκληράδα από την ομάδα του Αποστολίδη, δείχνει ότι έχει καταλάβει πλήρως τι ακριβώς απαιτείται προκειμένου να πάρει την άνοδο. Πλέον, μετά και την εξέλιξη της κατάστασης στον Πύργο, με δύο παιχνίδια στην έδρα της, η ομάδα του Ιονίου γίνεται το απόλυτο αφεντικό, καθώς τα πάντα εξαρτώνται από την ίδια.

Όσον αφορά τον Πύργο και τον Εθνικό εκεί τα δεδομένα είναι διαφορετικά. Μέχρι τη διακοπή στο ματς με τη Ζάκυνθο, ακόμα και αν το παιχνίδι ολοκληρώνοταν ισόπαλο, ο Πύργος θα κρατούσε την κατάσταση στα χέρια του. Έχει μπροστά του βέβαια δύο εκτός έδρας ματς σε Μοσχάτο και Πετρούπολη όπου τα πάντα θα παιχτούν. Ο Πύργος έχει το μέταλλο να τα καταφέρει, ακόμα και μετά τη στραβή για αυτόν εξέλιξη με τη Ζάκυνθο. Αν ειδικά τιμωρηθεί με -1 βαθμό, τότε είναι ζωντανός αν κάνει δύο «διπλά» κάτι που μπορεί αγωνιστικά.

Για τον Εθνικό Πειραιώς, η λέξη απογοήτευση ταιριάζει απόλυτα. Η ομάδα του Νίκου Παντέλη δεν έχει εμφανιστεί στα playoffs. Από μία ομάδα που σκόρπιζε το φόβο στην κανονική διάρκεια και στη β’ φάση, έχει μετατραπεί σε ένα σύνολο φοβισμένο και άκρως αγχωμένο στα μπαράζ για την άνοδο. Μόλις δύο βαθμοί και τελευταία θέση. Αυτό αξίζει βάσει εικόνας και τίποτα περισσότερο.