Κάλεσμα στον κόσμο ενόψει του εντός έδρας αγώνα το Σάββατο (21/2, 15.00) με την Πρόοδο Ρωγών απηύθυναν δυο βασικοί παίκτες των Τρικάλων, ο Νέτι Μέτσε και ο Δημήτρης Σουλιώτης.
Τόσο ο έμπειρος μεσοαμυντικός, όσο και ο υψηλόσωμος Λαρισαίος στόπερ βοηθούν σημαντικά στην αντεπίθεση την ομάδα του Νίκου Μπαδήμα, που με αήττητο σερί 7 αγωνιστικών, με 6 νίκες και 1 ισοπαλία, έχει πατήσει στην κορυφή του Γ΄ ομίλου της Γ΄ Εθνικής, μετά το πρόσφατο διπλό με τον Τηλυκράτη Λευκάδας. Αναλυτικά οι τοποθετήσεις τους:
Μέτσε: «Να είμαστε ταπεινοί, δουλεύουμε σκληρά για το στόχο-Παίζει μεγάλο ρόλο ο κόσμος μας»
Aπό την πλευρά του, ο Νέτι Μέτσε, που ήρθε το καλοκαίρι από την Καβάλα, ανέφερε: «Στην ομάδα γίνεται μεγάλη δουλειά.
Καθημερινά δουλεύουμε σκληρά για να πετύχουμε το στόχο μας.
Αυτός ο στόχος είναι κάθε ματς να το κοιτάμε ξεχωριστά και να κερδίζουμε κάθε παιχνίδι.
Σίγουρα δεν θα είναι εύκολο το παιχνίδι.
Πρέπει να είμαστε ταπεινοί, είναι άλλος ένας τελικός και θέλουμε τον κόσμο δίπλα μας.
Παίζει μεγάλο ρόλο ο κόσμος σίγουρα, να είναι στο γήπεδο, να έρχεται και εμείς καταβάλλουμε μεγάλη προσπάθεια και τον θέλουμε κοντά μας».
Σουλιώτης: «Να θυμηθούμε παλιές εποχές στα Τρίκαλα-Χτίζουμε σερί και ψυχολογία νικητή, αλλά δεν καταφέραμε τίποτα»
Από τη μεριά του, ο Δημήτρης Σουλιώτης που γύρισε το καλοκαίρι στον ΑΟΤ για τη δεύτερη θητεία του, προερχόμενος από τον Πιερικό, επεσήμανε: «To ότι είμαστε πρώτοι δεν λέει κάτι αυτό.
Θα πει κάτι όταν θα τελειώσει το πρωτάθλημα και θα είμαστε πρώτοι. Εμείς βλέπουμε το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά.
Όλα τα παιχνίδια είναι πάρα πολύ σοβαρά και έτσι αντιμετωπίζουμε και το ματς του Σαββάτου.
Θέλω να κάνω ένα κάλεσμα προς τον κόσμο των Τρικάλων, θα είναι χαρά μας να τον δούμε στο γήπεδο να μας στηρίζει και να θυμηθούμε παλιές εποχές στα Τρίκαλα.
Θεωρώ ότι παιχνίδι με παιχνίδι χτίζεται μια ψυχολογία. Ευτυχήσαμε να χτίσουμε ένα σερί.
Δεν χάνουμε, αυτό είναι το κυριότερο και έρχονται και οι νίκες.
Υπάρχει καλή ψυχολογία στην ομάδα αλλά θεωρώ ότι παιχνίδι με παιχνίδι χτίζεις ψυχολογία νικητή.
Και θεωρώ ότι μέχρι ένα σημείο το καταφέρνουμε, αλλά δεν έχουμε καταφέρει και τίποτα, το ξαναλέω.
Δεν έχει τελειώσει τίποτα, είναι πολύ νωρίς ακόμα, έχει πολύ σημαντικά ματς στην πορεία, αρχής γενομένης από του Σαββάτου με την Πρόοδο Ρωγών και έχουμε ακόμα δρόμο».
Παράλληλα, και η θεσσαλική ομάδα με ανάρτηση-αφίσα με κάποιους εκ των πρωταγωνιστών της πορείας, έστειλε το μήνυμα, ζητώντας από τον κόσμο να στηρίξει την προσπάθεια: «Το πρωτάθλημα μπαίνει στην τελική ευθεία. Και τώρα σας χρειαζόμαστε πιο πολύ από ποτέ σε μια “μάχη” από την οποία δεν περισσεύει κανείς!
Όλοι μαζί. Μέχρι το τέλος…».