STOIXIMAN SUPERLEAGUE

Τρομερά πράγματα: Ο ύμνος της ΑΕΚ αντηχεί στο λιμάνι του Πειραιά! (video)

Intime

Το πε και το κανε ο Μάριος Ηλιόπουλος!

Τα πλοία που ανήκουν στον μεγαλομέτοχο της ΑΕΚ, παίζουν πλέον τον ύμνο της ομάδας κάθε που μπαίνουν σε λιμάνι, στα μεθεόρτια της κατάκτησης του πρωταθλήματος!

Μόλις στη δεύτερη χρονιά του στον προεδρικό θώκο της ομάδας, ο Μάριος Ηλιόπουλος κατάφερε να οδηγήσει την «Ένωση» στον πρώτο της τίτλο και 14ο συνολικά, κάτι που αποτελεί σπουδαίο επίτευγμα.

Έτσι λοιπόν, τα πλοία της εταιρίας Sea Jets, δένουν στο λιμάνι του Πειραιά με τον Μίμη Παπαϊωάννου να ακούγεται δυνατά από τα μεγάφωνα!

Δείτε το σχετικό βίντεο: