Ικανοποιημένος από την εικόνα που παρουσίασε η Εθνική Ελλάδας στη φιλική αναμέτρηση με τη Σουηδία εμφανίστηκε ο Χρήστος Τζόλης μετά το τέλος του αγώνα στη Στοκχόλμη.
Η «γαλανόλευκη» απέσπασε ισοπαλία 2-2 απέναντι σε έναν ποιοτικό αντίπαλο, παρουσιάζοντας θετικά στοιχεία σε αρκετά σημεία του παιχνιδιού. Ο διεθνής μεσοεπιθετικός στάθηκε κυρίως στις ευκαιρίες που δημιούργησε η ελληνική ομάδα στο πρώτο ημίχρονο, τονίζοντας πως η εμφάνιση αφήνει χρήσιμα συμπεράσματα ενόψει της συνέχειας.
Όλα όσα δήλωσε ο Τζόλης:
«Ήταν ένα δυνατό φιλικό, το τελευταίο της Σουηδίας πριν πάει Μουντιάλ. Στο πρώτο ημίχρονο παίξαμε καλά, δημιουργήσαμε φάσεις, αλλά δεν εκμεταλλευτήκαμε τις ευκαιρίες μας.
Μια θετική εικόνα σε ένα διαφορετικό σύστημα για εμάς και τώρα κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι με την Ιταλία».
Για το φιλικό με την Ιταλία: «Σίγουρα περιμένουμε την ίδια ατμόσφαιρα με πέρσι στο Παγκρήτιο. Ελπίζω να είναι και φέτος εκεί και θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας για να τελειώσουμε όμορφα τη σεζόν».