Στην κατάθεση ένστασης για το κύρος του αγώνα στις Συκιές, όπου έχασε 2-1 από τους Ακρίτες, προχώρησε όπως αναμενόταν η Βέροια, εντός της προθεσμίας που είχε περιθώριο.
Η «Βασίλισσα» του Βορρά υποστηρίζει ότι ο Γιώργος Κωστίκος δεν είχε δικαίωμα συμμετοχής λόγω τιμωρίας, ενώ η ομάδα της δυτικής Θεσσαλονίκης επισημαίνει ότι δεν είχε επίσημη ενημέρωση για κάτι τέτοιο, ούτε αναφορά στο ποινολόγιο της ΕΠΟ.
Πλέον, μένει η εκδίκαση της υπόθεσης, που θα κρίνει πολλά για την «οικονομία» του ομίλου βαθμολογικά, όχι μόνο για τις δυο συγκεκριμένες, αλλά και για άλλες, με παρόμοιες στοχεύσεις. Αρκετές παρακολουθούν την υπόθεση και ίσως υπάρξει κάποια πρόσθετη παρέμβαση εντός διορίας.
Η ομάδα της Ημαθίας υπό τις οδηγίες του Ανέστη Αργυρίου πλέον μετά την αποχώρηση του Δημήτρη Πρίντζιου, προετοιμάζεται για το τελευταίο ματς της κανονικής διάρκειας, εντός την Κυριακή με τον πρωτοπόρο Απόλλωνα Καλαμαριάς (1/3, 15.00).