Ούτε είκοσι μέρες πέρασαν από τη βεβήλωση της προτομής του αστυνομικού Γιώργου Λυγγερίδη και οι γνωστοί – άγνωστοι “ξαναχτύπησαν”.
Σχετική φωτογραφία αναρτήθηκε στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, όπου είναι εμφανής η νέα προσβολή της μνήμης του αδικοχαμένου αστυνομικού, την ώρα που η δίκη βρίσκεται σε εξέλιξη (επόμενη συνεδρίαση την 25η Μαίου).