Επικαιρότητα

Βεβήλωσαν ξανά το μνημείο του Λυγγερίδη (pic)

Αστυνομικός Γιώργος Λυγγερίδης επεισόδια Ρέντη Φωτογραφία: Intime/social media
Ούτε είκοσι μέρες πέρασαν από τη βεβήλωση της προτομής του αστυνομικού Γιώργου Λυγγερίδη και οι γνωστοί – άγνωστοι “ξαναχτύπησαν”.
Σχετική φωτογραφία αναρτήθηκε στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης,  όπου είναι εμφανής η νέα προσβολή της μνήμης του αδικοχαμένου αστυνομικού, την ώρα που η δίκη βρίσκεται σε εξέλιξη (επόμενη συνεδρίαση την 25η Μαίου).