Σε ένα βράδυ που μύριζε ένταση, άγχος και… υποβιβασμό, η Σεβίλλη βρήκε σωτήρα στο πρόσωπο του Οδυσσέα Βλαχοδήμου. Οι Ανδαλουσιάνοι έμειναν στο 1-1 απέναντι στη Χιρόνα, σε ένα ματς που θα μπορούσε να είχε εξελιχθεί σε καταστροφή, αν δεν υπήρχε ο Έλληνας τερματοφύλακας.
Η Χιρόνα μπήκε φουριόζα και «πάγωσε» το Σάντσεθ Πιθχουάν μόλις στο 2ο λεπτό με τον Λεμάρ, βάζοντας από νωρίς τεράστια πίεση στη Σεβίλλη. Οι φιλοξενούμενοι είχαν τις στιγμές για να καθαρίσουν το παιχνίδι, όμως κάθε τους προσπάθεια έβρισκε πάνω στον ανίκητο Βλαχοδήμο, που με διαδοχικές επεμβάσεις κράτησε την ομάδα του ζωντανή.
Η λύτρωση ήρθε στο 90’, όταν ο Κίκε Σάλας με εντυπωσιακό γκολ έφερε το ματς στα ίσα. Κι όμως, το δράμα δεν είχε τελειώσει. Στο 90+4’, η Χιρόνα κέρδισε πέναλτι και όλα έδειχναν ήττα. Εκεί μίλησε ξανά ο Βλαχοδήμος: διάβασε σωστά τον Στουάνι, απέκρουσε και χάρισε έναν χρυσό βαθμό στη Σεβίλλη, που παραμένει στο +3 από τη ζώνη.