STOIXIMAN SUPERLEAGUE

Βόλος: Είσοδος αποκλειστικά για τους κατόχους διαρκείας στο ματς με τον Άρη

Φωτογραφία: Intime

Με επίσημη ανακοίνωσή της, η ΠΑΕ Βόλος γνωστοποίησε τα μέτρα που θα ισχύσουν για τη διάθεση των εισιτηρίων ενόψει της αναμέτρησης με τον Άρη, η οποία είναι προγραμματισμένη για την Τετάρτη 13 Μαΐου στις 17:00, στο Πανθεσσαλικό Στάδιο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«H ΠΑΕ Βόλος ενημερώνει ότι για τον αγώνα Βόλος – Άρης (Τετάρτη 13/5/26, 17.00, Πανθεσσαλικό στάδιο) δεν θα εκδοθούν εισιτήρια αγώνα.

Ως εκ τούτου δικαίωμα εισόδου στο Πανθεσσαλικό στάδιο θα έχουν μόνο οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας.

Επιπλέον, ενημερώνουμε ότι η είσοδος όλων των κατόχων διαρκείας θα γίνεται από την κεντρική πύλη».