Ο Κριστιάνο Ρονάλντο των 850 εκατομμυρίων ευρώ!
Στα 40 του χρόνια κάνει πράγματα που μοιάζουν απίθανα, που μόνο και να τα φανταστεί κανείς του φαίνονται ψεύτικα. Για τον Κριστιάνο Ρονάλντο, όμως, τίποτα δεν είναι… άπιαστο, δεν υπάρχει γι’ αυτόν «το δεν μπορώ»!
Γι’ αυτό και η αξία του brand του Πορτογάλου σούπερ σταρ ξεπερνά… κάθε φαντασία το 2025 και φτάνει τα 850 εκατ. ευρώ, βάσει μελέτης που παρουσιάζει το IPAM (Πορτογαλικό Ινστιτούτο Διοίκησης και Μάρκετινγκ).
Στο… δρόμο για να φτάσει το αδιανότητο ορόσημο των 1.000 γκολ καριέρας, ο CR7 θέλει όσο τίποτα να «γράψει το όνομά του» στην Ιστορία του παγκοσμίου ποδοσφαίρου με χρυσά γράμματα.
Το ότι είναι μέλος των κορυφαίων στα χρονικά της «στρογγυλής θεάς» αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς. Ο Κριστιάνο Ρονάλντο εντός των τεσσάρων γραμμών είναι ο ένας… ευατός του.
Υπάρχει και ο… άλλος Κριστιάνο Ρονάλντο, ο άνθρωπος εκτός γηπέδου, που επίσης επιδεικνύει την ίδια φιλοδοξία με εκείνον στο χορτάρι. Ένας άνθρωπος που «μισεί» το… καθισιό, που είναι υπερκινητικός. Και που έχει τις ανησυχίες του, όχι μόνο για τα σπορ και κυρίως για το ποδόσφαιρο, αλλά και για τις επιχειρήσεις.
Η πιο πρόσφατη πρωτοβουλία του είναι η συνεργασία με έναν από τους πιο αναγνωρισμένους σκηνοθέτες του χώρου, τον Βρετανό Μάθιου Βον, γνωστό για ταινίες όπως το Organized Crime (2004), The New Super Hero (2010) και X-Men: The Beginning (2011).
Ο επιχειρηματίας Κριστιάνο Ρονάλντο
Εδώ και μερικά χρόνια ο διεθνής Πορτογάλος επιθετικός έχει ηγηθεί πολλών νέων εγχειρημάτων, όπως η επωνυμία ρούχων CR7, που περιλαμβάνει εσώρουχα, παπούτσια και αρώματα, έκανε επενδύσεις σε ξενοδοχεία στην Ευρώπη, την Ασία και τη Λατινική Αμερική, αγόρασε πολυτελή ακίνητα σε όλο τον κόσμο, συμμετέχει στην Chrono24 (γερμανική πλατφόρμα πώλησης πολυτελών ρολογιών), στη Confina Media, έναν από τους πιο δημοφιλείς οπτικοακουστικούς ομίλους της Πορτογαλίας και στη Vista Alegre Atlantis SGPS (πορτογαλικός κατασκευαστής πορσελάνης και κεραμικών).
Πλησιάζει τα 75 εκατομμύρια συνδρομητών στο YouTube
Εκτός από το κανάλι του στο YouTube, UR – Cristiano, με περισσότερους από 74 εκατομμύρια συνδρομητές, ο CR7 καινοτόμησε πρόσφατα μεταδίδοντας ζωντανά τους τελικούς του Premier Padel P1, ενός επαγγελματικού τουρνουά padel που πραγματοποιήθηκε στο Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας, με την αναμετάδοση μέσω του καναλιού του να φτάνει σε περισσότερες από 130 χώρες.
Η επιρροή του CR7 υπερβαίνει το ποδόσφαιρο, καθιερώνοντάς τον ως ένα παγκόσμιο brand τεράστιας αξίας. Ο συνδυασμός των επιδόσεών του στο γήπεδο, της κυριαρχίας του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και των επικερδών χορηγικών συμφωνιών του, εδραιώνουν τη θέση του ως ενός από τους πιο πολύτιμους και επιδραστικούς αθλητές στον κόσμο.
Η αξία του brand σπάει κάθε ρεκόρ
Βάσει της μελέτης του IPAM, το brand CR7 αναμένεται να ξεπεράσει σε αξία κάθε ρεκόρ 850 εκατομμυρίων ευρώ έως το 2025. Οι αριθμοί αυτοί προκύπτουν από τον συνδυασμό 28 μεταβλητών κατανεμημένων σε έξι διαστάσεις: εισόδημα, μέσα ενημέρωσης, κοινωνικά δίκτυα, επιτεύγματα, κοινωνική επιρροή και αντίκτυπο.
Αναφέρει ακόμη, ότι σε όρους εισοδήματος, ο Κριστιάνο Ρονάλντο κερδίζει σήμερα 200 εκατομμύρια ευρώ ετησίως από την Αλ Νασρ, επιπλέον των 150+ εκατομμυρίων ευρώ από διαφημιστικά συμβόλαια με παγκόσμια brand όπως η Nike, η Tag Heuer και η Louis Vuitton.
Στα social media, ο Πορτογάλος σταρ έχει καταστεί η πιο ακολουθούμενη δημόσια φιγούρα στον κόσμο, με πάνω από ένα δισεκατομμύριο ακολούθους σε όλες τις πλατφόρμες του.
Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο της μελέτης είναι ότι ο CR7 παράγει κατά μέσο όρο 22,3 εκατομμύρια ειδησεογραφικά άρθρα παγκοσμίως ανά έτος, ενώ καταγράφει και 187 εκατομμύρια αναζητήσεις στο Google ετησίως. Αναφέρεται επίσης σε 4.000 βιβλία στο Amazon και είναι αντικείμενο 63.000 επιστημονικών άρθρων.