Φωτογραφία: Intime

ΑΕΚ

Όλοι οι αριθμοί του Αθανασιάδη στο ντέρμπι

02.04.24 | 10:20

Γράφει: Άκης Γεωργίου

Η εικόνα του Γιώργου Αθανασιάδη στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό ήταν ένα από τα σημεία αναφοράς της επικράτησης της ΑΕΚ, αφού ο Έλληνας τερματοφύλακας κράτησε την ομάδα όρθια παρότι είχε να παίξει από τις 17 Ιανουαρίου και τον αγώνα Κυπέλλου με τον Άρη στο «Κλεάνθης Βικελίδης».

Τελικά η εικόνα του στο ματς βόλεψε προκειμένου να ενεργοποιηθεί στο μέγιστο βαθμό και να είναι σε ακόμα καλύτερη κατάσταση για να αντικαταστήσει τον Στάνκοβιτς στα δυο επίσημα παιχνίδια φωτιά της ΑΕΚ στη διαδικασία των πλέι-οφ κόντρα στον Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας αλλά και απέναντι στον ΠΑΟΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Έχει όμως την αξία του να δούμε τι έκανε ο Αθανασιάδης στο ντέρμπι αλλά και να αξιολογήσουμε τους αριθμούς του.

Όλοι οι αριθμοί του κάτω από την εστία

O Aθανασιάδης δέχτηκε 6 τελικές στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό κάνοντας ισάριθμες επεμβάσεις, οι 5 εκ των οποίων ήταν αποκρούσεις (ρεφλέξ). Είναι χαρακτηριστικό πως όλες οι τελικές που έγιναν εναντίον του στο κυριακάτικο ντέρμπι της Νέας Φιλαδέλφειας ήταν μέσα από τη μεγάλη περιοχή της ΑΕΚ, γεγονός που αυξάνει τον βαθμό δυσκολίας που είχε να αντιμετωπίσει ο Έλληνας γκολκίπερ στο ματς. Ο δείκτης xGoals όσον αφορά την απειλή που δέχτηκε ο τερματοφύλακας της «Ένωσης» ήταν στο 0.76. Σε απλά ελληνικά θα «έπρεπε» (όσο αδόκιμος κι αν είναι ποδοσφαιρικά ο όρος) να είχε δεχτεί 0.76 γκολ.

Η έξοδος προ του Ελ Καμπί

Ο Αθανασιάδης έκανε μια έξοδο στο ντέρμπι στο 12 λεπτό μετά από εκτέλεση φάουλ του Φορτούνη όταν βγήκε έδιωξε την μπάλα πριν προλάβει ο Ελ Καμπί να μπει στη φάση, κερδίζοντας παράλληλα το φάουλ από τον Μαροκινό επιθετικό του Ολυμπιακού.

Τι έκανε με τα πόδια

Σε ότι αφορά την εικόνα που είχε ο Αθανασιάδης με τα πόδια στο ντέρμπι, ήταν και αυτή αρκετά καλή με 13 στις 18 επιτυχημένες μακρινές μπαλιές και 4/4 κοντινές πάσες. Σε ότι αφορά τα ελεύθερα, από τα 7 συνολικά, τα 4 τα εκτέλεσε με κοντινή πάσα και τα 3 με βαθιά μπαλιά ψάχνοντας είτε τους εξτρέμ είτε απευθείας τον Γκαρσία.