Έτσι δεν πάμε Euro…
Xωρίς προκρίσεις, δεν έχει νόημα το όμορφο ποδόσφαιρο που πράγματι κάποιες φορές αποδίδει η ομάδα
28/03/26 · 15:05
Xωρίς προκρίσεις, δεν έχει νόημα το όμορφο ποδόσφαιρο που πράγματι κάποιες φορές αποδίδει η ομάδα
28/03/26 · 15:05
Το θέμα του γηπέδου, ενώ είναι κάτι πολύ απλό στο εξωτερικό, στην Ελλάδα λειτουργούμε εντελώς διαφορετικά
13/08/25 · 12:30
Αυτό που προσωπικά με ενοχλεί αφάνταστα στο ποδόσφαιρο είναι οι… «Αγιογραφίες»
02/08/25 · 10:00
Ο Παναθηναϊκός την... πάτησε, αλλά έχασε μεγάλη ευκαιρία
31/07/25 · 00:52
Η περίπτωση του Κωνσταντέλια δεν πρέπει να αντιμετωπιστεί ως ένα μεμονωμένο γεγονός το φετινό καλοκαίρι στον ΠΑΟΚ
25/07/25 · 15:40
Ο Λουτσέσκου πηγαίνει με ένταση στη Φιλαδέλφεια, μεγαλύτερη ένταση από ότι πηγαίνει στο Καραϊσκάκης εσχάτως
22/10/24 · 12:29
Χάθηκε ακόμα μια ευκαιρία να μας αποδείξουν αυτοί που διαφεντεύουν το ποδόσφαιρο πως ζουν στον πραγματικό κόσμο
10/10/24 · 17:57
Οι ήττες θα γίνουν διδακτικές αν μάθεις να διαβάζεις σωστά το μάθημα
27/09/24 · 00:24
Αυτό είναι το ελληνικό ποδόσφαιρο και δεν θα αλλάξει.
03/09/24 · 15:16