Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ «άδειασε» τον Τζεφ Μπέζος
Αρνητικά φαίνεται να απάντησε η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στην πρόταση της Amazon Prime για ένα ντοκιμαντέρ access-all-areas όπως είχε παρουσιαστεί αντίστοιχα για την Άρσεναλ, τη Μάντσεστερ Σίτι και την Τότεναμ.
Η πρόταση της εταιρείας του Τζεφ Μπέζος έφτανε τις 10.000.000 λίρες αλλά οι «κόκκινοι διάβολοι» θεώρησαν ότι ένα τέτοιο τύπου ντοκιμαντέρ θα αποσυγκέντρωνε τους ποδοσφαιριστές από την προσπάθεια της ομάδας. Καθοριστικό ρόλο, όπως αναφέρει το «Τhe Athletic», διαδραμάτισε ο προπονητής της ομάδας, Ρουμπέν Αμορίμ. Οι ανώτατοι εκτελεστικοί της Γιουνάιτεντ συμμετείχαν στις συζητήσεις αλλά ο Πορτογάλος τεχνικός ήταν κάθετος. Ο Αμορίμ, που ήδη διανύει δύσκολη αρχή στη Γιουνάιτεντ, τόνισε πως ένα τέτοιο πρότζεκτ θα αποτελούσε ανεπιθύμητη απόσπαση της προσοχής σε ένα ήδη εύθραυστο περιβάλλον. Η ακύρωση του ντοκιμαντέρ δείχνει ότι η διοίκηση στηρίζει τις αποφάσεις του, ακόμη και εις βάρος πιθανών σημαντικών εσόδων.
Η πρόταση της Amazon θα μπορούσε να ανακουφίσει οικονομικά τον σύλλογο, και οι εμπορικοί υπεύθυνοι — συμπεριλαμβανομένων της INEOS και του CEO Όμαρ Μπερράντα — ήταν θετικοί. Ωστόσο, η τελική απόφαση εξαρτιόταν από τη συναίνεση του ποδοσφαιρικού τμήματος.
Η Γιουνάιτεντ έχει συζητήσει και με την Disney στο παρελθόν για ένα ντοκιμαντέρ που θα εστίαζε στη «χρυσή εποχή» του Σερ Άλεξ Φέργκιουσον. Ωστόσο, οι συζητήσεις δεν ευοδώθηκαν, ιδίως μετά τη διακοπή του πλουσιοπάροχου συμβολαίου του Φέργκιουσον ως πρεσβευτής, στο πλαίσιο των περικοπών.