Φωτογραφία: Intime

STOIXIMAN SUPERLEAGUE

Παναιτωλικός: Το κενό του Τορεχόν που… μεγάλωσε

13.06.24 | 17:05

Γράφει: Πάρης Τσελεπίδης

Στασιμότητα φαίνεται να επικρατεί στη μεταγραφική ενίσχυση του Παναιτωλικού, χωρίς όμως αυτό να φαίνεται να ανησυχεί είτε τον Γιάννη Πετράκη, είτε τους ιθύνοντες της ΠΑΕ.

Στις τάξεις της ομάδας του Αγρινίου γνωρίζουν πολύ καλά και πόσα συμβόλαια έχουν και σε ποιες θέσεις απαιτείται να υπάρξει ενίσχυση μέσα στις επόμενες ημέρες.

Μία θέση που εξ αρχής είχε σημαδευτεί ήταν αυτή του αριστερού μπακ στην περίπτωση που ο Ρεθυμνιώτης τεχνικός επιλέξει να πορευτεί με ένα 4-4-2 τη νέα χρονιά. Ή διαφορετικά αυτή του αριστερού μπακ-χαφ αν επιμείνει στο 3-5-2.

Το γιατί; Έχει να κάνει με την απώλεια από το ρόστερ του Σίλβα Τορεχόν. Του Αργεντινού μπακ-χαφ με τις επιθετικές αρετές που το περασμένο καλοκαίρι είχε αποτελέσει επιλογή του συμπατριώτη του Γκάμπριελ Σούρερ.

Στη χρονιά που ακολούθησε ο Τορεχόν ήταν ο ποδοσφαιριστής με τις πιο πολλές συμμετοχές του Παναιτωλικού στο πρωτάθλημα της Stoiximan Super League. Είναι χαρακτηριστικό πως αγωνίστηκε στα 32 από τα 33 συνολικά παιχνίδια σε κανονική διάρκεια και playouts.

Η απουσία του Τορεχόν γίνεται ακόμη πιο αισθητή αν αναλογιστεί κανείς ότι ο ποδοσφαιριστής που ουσιαστικά ήταν στήριγμά του δεν θα βρίσκεται και αυτός στο ρόστερ του Παναιτωλικού τη νέα χρονιά. Πρόκειται για τον Ηλία Χατζηθεοδωρίδη που συμφώνησε με τον ΟΦΗ για τα επόμενα δύο χρόνια.

Η διπλή αυτή απώλεια αναγκάζει τον Πετράκη να αναζητήσει έναν ποδοσφαιριστή για την αριστερή του πλευρά με ανάλογα χαρακτηριστικά ενδεχομένως με αυτά του Αργεντινού.

Να είναι και μέσα στις φάσεις στην αντίπαλη εστία ώστε να την απειλεί. Είναι χαρακτηριστικό πως στο πρωτάθλημα που ολοκληρώθηκε σημείωσε 4 γκολ τα 3 εξ αυτών στο πρώτο παιχνίδι του 2024.

Εν ολίγοις το κενό του Τορεχόν αυξήθηκε μετά την απόφαση του Χατζηθεοδωρίδη μετά από μία διετία να αλλάξει φανέλα. Να αφήσει αυτή του Παναιτωλικού όπου αγωνίστηκε τη τελευταία διετία ως επιλογή του Γιάννη Αναστασίου και να φορέσει πλέον αυτή του ΟΦΗ υπό τις οδηγίες του Τραϊανού Δέλλα.