Σύμφωνος και ο Βαγγέλης Μαρινάκης: Σε αναζήτηση διευθυντή διαχείρισης των social media ο σύλλογος
Νέο υπεύθυνο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναζητά η Νότιγχαμ Φόρεστ σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα της Daily Mail.
Μάλιστα, όπως, αναφέρει το έγκυρο βρετανικό μέσο, η κίνηση αυτή γίνεται και με τη σύμφωνη γνώμη του ιδιοκτήτη του συλλόγου, Βαγγέλη Μαρινάκη, ο οποίος κάνει ότι περνά από το χέρι του για να οδηγήσει το σύλλογο πολύ ψηλά.
«Η Νότιγχαμ Φόρεστ επιμένει ότι είναι σύμπτωση το γεγονός ότι αναζητά νέο υπεύθυνο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μόλις λίγες ημέρες μετά την επιβολή προστίμου ύψους 750.000 λιρών, που προήλθε μετά τη “διαδυκτιακή επίθεση” κατά του διαιτητή VAR του αγώνα με την Έβερτον» αναφέται στο ρεπορτάζ της Daily Mail.
Και συνεχίζει: «Η διοίκηση του συλλόγου υποστηρίζει ότι η απόφαση για την αναζήτηση νέου υπεύθυνου στα social media δεν σχετίζεται με το πρόσφατο περιστατικό, από το οποίο η ομάδα δέχθηκε κυρώσεις για την ακραία αντίδραση εναντίον του VAR και των διαιτητών μέσω των διαδικτυακών πλατφορμών που διαθέτει.»
Η ομάδα της Premier League δέχθηκε το βαρύ πρόστιμο αφού κατηγόρησε ανοιχτά τον Στούαρτ Άτγουελ, μετά την ήττα με 2-0 από την Έβερτον την περασμένη περίοδο.
Στον επίσημο λογαριασμό της στην πλατφόρμα X (πρώην Twitter), είχε αναρτηθεί ότι «ο διαιτητής VAR ήταν οπαδός της Λούτον», η οποία εκείνη την εποχή επίσης πάλευε για την παραμονή της στην κορυφαία κατηγορία. Τότε οι άνθρωποι της Φόρεστ είχαν διαμαρτυρηθεί για τρία πέναλτι!
Η Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (FA), χαρακτήρισε την ανάρτηση «επίθεση στην ακεραιότητα ενός διαιτητή σε πρωτοφανή κλίμακα», επιβάλλοντας στο σύλλογο πρόστιμο 750.000 λιρών, το οποίο η διοίκηση της Νότιγχαμ χαρακτήρισε με ανακοίνωσή της «εντελώς δυσανάλογο», επισημαίνοντας ότι θα ασκήσει έφεση.
«Η Νότιγχαμ Φόρεστ αναζητά τώρα έναν διαχειριστή κοινωνικών μέσων» γράφει η Daily Mail, ο οποίος «θα είναι υπεύθυνος για τη συνολική παράδοση ενός εξαιρετικά ελκυστικού και σύγχρονου περιεχομένου», ενώ παράλληλα «θα επιβλέπει και τρία μέλη του προσωπικού».
Από το περιβάλλον του συλλόγου διαρρέεται ότι η χρονική στιγμή της αγγελίας είναι «εντελώς συμπτωματική» και ότι η θέση αυτή υπήρχε στα πλάνα της διοίκησης εδώ και καιρό.
Ο υποψήφιος που θα επιλεγεί θα πρέπει να «εκτελεί άψογα το όραμα του συλλόγου για τα κοινωνικά μέσα και τη στρατηγική περιεχομένου» και να «εφαρμόζει μια ολοκληρωμένη στρατηγική δημοσιεύσεων ευθυγραμμισμένη με τη συνολική στάση του συλλόγου».
Ο νέος διαχειριστής κοινωνικών μέσων θα πρέπει επίσης να έχει «εκτενή γνώση των πλατφορμών, των τάσεων και των βέλτιστων πρακτικών».