Η UEFA ετοιμάζει μια κίνηση που μπορεί να αλλάξει ριζικά το τηλεοπτικό τοπίο του ποδοσφαίρου. Σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg, η ευρωπαϊκή ομοσπονδία εξετάζει νέα στρατηγική για την πώληση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του Champions League και των υπόλοιπων διοργανώσεών της, με στόχο να ανοίξει τον δρόμο σε μεγάλες streaming πλατφόρμες όπως το Amazon και το Netflix.
UEFA is overhauling the broadcast tender process for Champions League competition, partly to boost its appeal to streaming providers such as Amazon and Netflix https://t.co/MEgG9vPfwo
— Bloomberg (@business) September 24, 2025
Μέχρι σήμερα, τα δικαιώματα μοιράζονταν σε δεκάδες διαφορετικούς παρόχους ανά χώρα, δημιουργώντας ένα περίπλοκο δίκτυο συμφωνιών που απέφερε μεν δισεκατομμύρια ευρώ, αλλά περιόριζε τις δυνατότητες για πιο κεντρικές και «παγκόσμιες» λύσεις. Η UEFA σχεδιάζει να επιτρέψει για πρώτη φορά στους ενδιαφερόμενους να διεκδικούν πακέτα που αφορούν πολλές αγορές ταυτόχρονα, ενώ εξετάζεται και η ιδέα μιας ενιαίας διεθνούς συμφωνίας που θα επιτρέψει τη μετάδοση αγώνων σε όλο τον κόσμο από έναν πάροχο.
Η συζήτηση περιλαμβάνει και το ενδεχόμενο για πιο μακροχρόνιες συμφωνίες, κάτι που απαγορευόταν εδώ και δύο δεκαετίες, όταν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε επιβάλει ανώτατο όριο διάρκειας τριών ετών, ώστε να ενισχυθεί ο ανταγωνισμός